Dwuseta, czyli w końcu mam Ogara 200.
|
Autor |
Wiadomość |
Mixol
Uczeń
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/uczen.png)
Liczba postów: 231
Imię: Mixol
Skąd: okolice Mińsk Maz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Dwuseta, czyli w końcu mam Ogara 200.
Siemanko
Dziś znalazłem chwilkę i zdjąłem gaźnik, dalej jak by brakowało paliwa wiec jeszcze raz go przedmucham i wygotuję.Przy okazji sprawdziłem regulację zapłonu, sam Ogar i naród czechosłowacki dostał dziś wiązankę.Ustawiłem krzywkę tak żeby styki były rozwarte, przestawiłem na 0,3 mm.Znalazłem 2 mm przed GMP poluzowałem iskrownik i ustawiam.Po przekręceniu iskrownika przerwa zrobiła się szeroka jak wierzeje od stodoły, myślę nic ustawię przerwę po ustawieniu iskrownika.Niestety jak by nie kręcił zapłon jest ciągle za późny, kręcąc w lewo czyli przyśpieszając cewka opiera się już o karter a styki dalej otwierają się praktycznie jak tłok jest w GMP.
Po prostu nie da się tego ustawić, przerywacz jest nowy styki się schodzą całą powierzchnią, myślałem że może ktoś źle wsadził iskrownik ale nie ma takiej możliwości, w miejscu cewek karter przecież ma inny kształt.Ręce mi opadły, jakieś pomysły, krzywka źle wsadzona ? nie odpalałem go jeszcze ze względu na zdjęty gaźnik.
W Wuesce przed montażem CDI regulacja zapłonu zajmowała mi 5 minut, a w tym wynalazku znalezienie 2mm przed GMP już wku..wia a ten jeba.. kopniak i dźwignia hamulca to tylko jest żeby łapy kaleczyć albo buta rozwalić.
Tak myślę jeszcze e może zmienić przerwę na stykach i dopiero regulować, jutro sprawdzę jak ochłonę
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-10-2017 16:53:53 przez Mixol.)
|
|
19-10-2017 16:34:32 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Dwuseta, czyli w końcu mam Ogara 200. - Mixol - 19-10-2017 16:34:32
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|