Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wyrobione miejsce na klin - Wymiana czy regeneracja?
Autor Wiadomość
Pan Zdzisław Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 205
Imię: Piotr
Skąd: Kłodzko
Pojazd: Inny
Post: #34
RE: Wyrobione miejsce na klin - Wymiana czy regeneracja?
Okey. Nie będę się kłócił i nie mam na to chęci. Łożyska okazały się ,,zapieczone'' na wale i nie dało się ich ściągnąć sciągaczem (nie wiem jakim cudem). Musieliśmy użyć młotka, chociaż według mnie był to głupi pomysł. Na szczęście spokojnie udało się je zdjąć. Oczywiście nie muszę tłumaczyć, że łożyska już nadają się do wyrzucenia? A tamte CX okazały się nie mieć luzu C3 na wale (Może dla tego nie miał odpowiedniej mocy), poza tym były zabezpieczone dwustronnie, przez co toporniej chodziły. Koniec z końców postawiliście na swoim. Zakupiłem markowe łożyska 8 szt, uszczelki wykonane tym razem z kryngielitu i ,,pasujące'' do kadeta, bardziej odporny na temperatury i inne związki chemiczne szary silikon, pierścienie, kliny w zestawie, Uszczelki CX tajwańskie, ale wszystko u mnie co tajwańskie jest w miarę dobrej jakości (szczególnie repliki) i te uszczelki są moim zdaniem dobre.

https://zapodaj.net/f7e790161e567.jpg.html

Oczywiście prawie wszystkie łożyska z luzem C3, bo trzy mają zabezpieczenia 2RSH. Te zabezpieczone poszły na tył koła z nową osią i kręci się niesamowicie szybko. Z przodu dam os na łożyska z tyłu (przód jest za mała na łożyska) i pójdą tam jakieś MGK z ZZ. Mam też jeden dylemat. Zakupiłem za 5 zł łożysko ( z ciekawości, bo ponoć KOYO, pomyślałem, że podróbka) i okazało się być oryginałem. Na początku miało to być KOYO C3, ale zmienili mi na SKF C3, bo mieli błąd, ale w zamian za to zostawili mi te 5 zł, zamiast 18zł. Czyli mam za 25% ceny markowe łożysko Big Grin. Tak czy siak zastanawiam się, który włożyć do silnika: SKF 6201 C3 czy SKF 6201 2RSH.

https://zapodaj.net/8859d5dfdd387.jpg.html

Wyczyściłem też cylinder i wypolerowałem wszystkie kanały, włącznie z kanałem wydechowym. Wał natomiast zostaje, bo w instrukcji pisze, że korowód prostować można przy pomocy imadła z podkładkami. Kolega mówił też, że to tak słaby silnik, że mogę go spokojnie prostować, ale broń boże młotkiem, bo uderzasz z niekontrolowaną siła. Powiedziałem mu, że używałem prasy. Później mu go pokazałem i powiedział, że prosty nie jest, ale krzywy też nie, uznał, że nada się do silnika, więc mogę go zostawić i tak właśnie zrobię. Czerwona kreska pokazuje jaki był wcześniej.

https://zapodaj.net/d42a2bc1aeb65.jpg.html

Jeszcze jeden problem. Przez ten klin rozwaliło mi miejsce osadzenia magneto. Samo magneto trzyma, ale wygląda to nie ciekawie. https://zapodaj.net/427cb32e82688.jpg.html

Na szczęście ma tez ,,oryginalne'' magneto z takim miejscem na klin. https://zapodaj.net/cb5d7d7112772.jpg.html

Więc w czym problem? A taki, że o niebo w lepszym staniem wizualnym jak i technicznym ( nie sypią mu się bloki) jest ten po lewej stronie. Po prawej jest oryginalny, działa, ale wygląda na starego i trochę mu się już sypią te bloki.

https://zapodaj.net/0f924731da483.jpg.html

Byłoby bardzo fajnie, gdybym mógł jakoś to naprawić, bo szkoda mi tak dobrej jakości magneta Sad
19-09-2017 01:18:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Wyrobione miejsce na klin - Wymiana czy regeneracja? - Pan Zdzisław - 19-09-2017 01:18:47




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Problem z kierownicą
Ostatni post: Tagan
Wczoraj 23:20:29
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 158
Ustawienie gaźnika 16N3 w...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 22:31:53
» Odpowiedzi: 30
» Wyświetleń: 812
Romet kadet rzygnął miesz...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 09:55:41
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 350
Czy motorynki Romet Pony ...
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
12-03-2025 22:00:22
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 364
Sprzęgło cały czas trzyma...
Ostatni post: arturwietnamczyk
12-03-2025 19:52:39
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 594
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 10:56:06
» Odpowiedzi: 195
» Wyświetleń: 49348
Jak docierać Rometa
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 01:50:05
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 392
Jak szczelnie zamontować ...
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 01:44:34
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 480
Sygnal dzwiekowy i bateri...
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 01:24:56
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 1551
klakson romet 50t1
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 01:20:22
» Odpowiedzi: 27
» Wyświetleń: 2284
Szkrzynia w 019
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 01:09:38
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 536
Przerywanie podczas jazdy
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 00:51:40
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 8608
Problem z dezametem 023
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 00:47:52
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 313
Ukruszony kanał w cylindr...
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 00:44:06
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 327
Automat stopu WSK
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 00:05:29
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 136

Reklama