Witam
W moje ręce w 2016 roku trafił nie kompletny silnik do Rometa Charta.
Na początku był na sprzedaż. Nikt nie chciał kupić więc zdecydowałem się na remont silnika
Zakończył się rok 2016 co do silnika nic nie ruszone.
W wakacje tego roku wpadło ogłoszenie o sprzedaż prawie kompletnej ramy do Charta.
Nie wahałem się i napisałem, tydzień później byłem posiadaczem prawie całego rometa Charta. Niestety bez dokumentów.
Ramę zacząłem rozbierać na części pierwsze. Stan na początku mnie rozczarował, aczkolwiek po bliższych oględzinach okazało się że nie jest tak źle
Najbliże plany co do motoroweru:
1. Złożyć w całość dół silnika.
2. Oddać ramę do piaskowania i malowania proszkowego.
3. Umieścić silnik w ramie i postawić wszystko na kołach
Zrobienie całej instalacji na nowo.
4. Cylinder 55/4 lub 55/2
5. Odpalić Charta
6. Skompletować brakujące części (błotniki, kierunkowskazy, opony, boczek)
7. Malowanie baku, boczków i błotników.
8. Montaż całej reszty w ramę
9. Oddanie do chromowania lub kupno bagażnika i kierownicy.
10. Detale (pompka, pasek na bagażnik, Klakson itp.)
11. Projekt zegarów i stacyjki
12. Polerka silnika i elementów aluminiowych
13. Złożenie wszystkiego w całość i cieszenie się z odrestaurowanego motoroweru
Pierwsza część dotycząca romecikq jest już opisana, zachęcam do śledzenia tematu.
Zachęcam równiez do odwiedzenia tematu związanego z ogarem 200 w najbliższym czasie również będzie tam się coś działo.
Jeżeli miałby ktoś na sprzedaż części silnikowe do charta (wałek rozrusznika kpl, tryby i nakrętki od strony sprzęgła itp) to proszę o wiadomość prywatną
Pozdrawiam