Ocena wątku:
- 1 głosów - 1 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Remont silnika
|
Autor |
Wiadomość |
Rometowiec14
Romeciarz na całego
Liczba postów: 265
Imię: Wiktor
Skąd: ok.Tarnobrzega
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Remont silnika
Próbowałem, ale ja głupi gimbazjalista zamiast najpierw zakontrować te nakrętki wziąłem od razu w ruch kombinerki. I gwint troszkę zjechany, ale mam pomysł żeby lekko te dwie nakrętki zakontrować, a później żeby mi wujek je zespawał i odkręcę albo na klucz albo żabkę.
Co do wału to karter ustawiłem na 2 pniaczkach. Na początku waliłem drewienkiem, ale że było sosnowe to się od razu wbiło, dlatego zastąpiłem je gumowym młotkiem. Wał wyleciał w końcu za 5 uderzeniem
Zostało już tylko uporać się ze szpilkami i 2 łożyskami. Najtrudniejszy przeciwnik to łożysko pokrywy iskrownika. Słyszałem o przyspawaniu śruby, ale chciałbym, żeby ktoś napisał o swoim triku .
Dzisiaj również zakupiłem opalarkę firmy DEDRA, oczywiście nie mogło zabraknąć napisu Made in China . Od razu po jej włączeniu zaczął ulatniać się z niej dym . Po chwilowym grzaniu odleciała plastikowa obudowa, a teraz trwa proces topienia się kolejnego plastiku obudowy . Podczas grzania nią cały czas wydobywał się dym i miałem wrażenie, że z tego demu zaraz pierdyknę na ziemię
Zapomniałem wrzucić zdjęcie wału. Taki skurczybyk w nim siedział
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-09-2017 21:19:50 przez Rometowiec14.)
|
|
16-09-2017 21:18:12 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|