Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Wyrobione miejsce na klin - Wymiana czy regeneracja?
|
Autor |
Wiadomość |
Pan Zdzisław
Uczeń
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/uczen.png)
Liczba postów: 205
Imię: Piotr
Skąd: Kłodzko
Pojazd: Inny
|
RE: Wyrobione miejsce na klin - Wymiana czy regeneracja?
Kiedyś pisałem odnośnie, że koło samo zaczęło się blokować. Właśnie go ruszyłem i... jechało normalnie, ale i tak mu nie darowałem i nawet dałem wszystkim kołom łożyska. Jednak jeden problem, bo mam wrażenie, że tylnie jakby o coś haczyło, a jest równe. Dałem podkładki według instrukcji, czyli pod bęben dwie i dorobiłem te tulejki dystansowe, których nie było. Co do wału, mam drugi, w dosyć niezłym stanie nie licząc jednego mankamentu, czyli tego, że korbowód jest krzywy. I tak pytanie, czy da się jakoś ten korobowód wyjąć i przeszczepić do drugiego wału? Wiem, że rozpoławianie mnie czeka, ale nie po to tyle się narobiłem nad tym złomem, żeby go wywalać. I najprawdopodobniej to była przyczyna tego, że nie jechał, bo po prostu klin się wyrobił i tym samym zapłon mi się przestawiał. I jeszcze jedno, czy jak dam inny cylinder to muszę od razu wymieniać pierścienie tłoka?
|
|
09-09-2017 23:33:35 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Wyrobione miejsce na klin - Wymiana czy regeneracja? - Pan Zdzisław - 09-09-2017 23:33:35
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|