Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Komar] Przeróbka silnika kopniak na pedały
|
Autor |
Wiadomość |
Dawdzio
Hold my mustache!
Liczba postów: 2,631
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Przeróbka silnika kopniak na pedały
Pokaż no ten silnik z lewej strony, może być i złożony. To nie jest aby 025?
Przeróbka kopki na pedały wymaga m.in. zaślepienia otworu w lewym karterze po zębatce, która przenosi obroty z kopki na resztę silnika. Moim zdaniem nie ma to sensu, prościej chyba będzie kupić odpowiednie kartery (koniecznie oba!).
Od strony sprzęgła, w deklu jest stalowa zaślepka (możliwe, że nie były we wszystkich), trzeba ją wyjąć (wybić do zewnątrz), żeby stworzyć otwór na oś pedałów.
Co do przeróbki na biegi w ręce, jeżeli na pewno nie jest to 025, a S38 - bez fotki lewej strony silnika ze zdjętym deklem raczej wiele nie zdziałamy.
Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
|
|
06-09-2017 14:14:16 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Przeróbka silnika kopniak na pedały - Dawdzio - 06-09-2017 14:14:16
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|