Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Komar] Przeróbka silnika kopniak na pedały
|
Autor |
Wiadomość |
MarioSWD
Nowy
Liczba postów: 36
Imię: Mariusz
Skąd: SWD
Pojazd: Romet Komar
|
Przeróbka silnika kopniak na pedały
Witam,
W związku z tym iż nabyłem do odrestaurowania komara z 1974r. 2350 w stanie powiedzmy średnim (na szczęście z papierami) a chcę przywrócić motorower do stanu fabrycznego chciałbym prosić Was o podpowiedź. Najpierw może krótki wstęp. Mój komar przez poprzedniego właściciela był już trochę modyfikowany. M.in wymienił zawieszenie ze sztywniaka na lagi - z tym akurat sobie poradzę bo kupiłem już zawieszenie sztywne i będę wracać do tego patentu. Bardziej jednak martwi mnie to że wymienił silnik z pedałów na kopniak. Mam teraz problem bo dostałem z motorowerem jeszcze prawie 1.5 silnika S-38 i mam plan wrócić do oryginału na pedały i złożenia (odrestaurowania) drugiego silnika na kopniak ale to jakby poza zawodami. Dodam że poprzedni właściciel zostawił na kierownicy manetkę zmianę biegów w kierownicy.Znalazłem tylko ten wątek odnośnie takiej modyfikacji - kopniak - pedały:
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=22322
Mam w związku tym pytanie. Czy istnieje gdzieś jakiś artykuł lub post bądź film jak to zrobić? czy wystarczy zmiana samego wałka startera na pedały i wymiana dekla? jak to wygląda ze strony praktycznej? co jeszcze trzeba zmodyfikować?. Chciałbym wrócić do pedałów i do przełożeń biegów na kierownicy zamiast nożnie. Tutaj też chciałbym zapytać czy istnieje ew. możliwość zrobienia takiej hybrydy z silnikiem na kopniak ale biegi sterowane z kierownicy?
Dla znawców tematu pewnie te pytania są banalne i błahe, jednak dla mnie rzetelna odpowiedź bardzo mi pomoże.
Dziękuję i pozdrawiam.
|
|
06-09-2017 00:48:36 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
Przeróbka silnika kopniak na pedały - MarioSWD - 06-09-2017 00:48:36
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|