Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
023 - szlif, 50/4/4 - jako tłok
|
Autor |
Wiadomość |
Odrestaurator
Majster
Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
|
RE: 023 - szlif, 50/4/4 - jako tłok
50/4 w 023 jeszcze zrozumiem, ale
50/4/3 ? 50/4/4 ? 50/4/3/2? przecież ten silnik się do tego nie nadaje, to nie będzie jechać.
Wszystko przez dziurę między 1 i 2 biegiem - to nie wejdzie w rezo, bo ta dziura między biegami go zamuli i na tym się skończy jazda, nie wspominając o tym że skrzynia się zaraz posypie ze sprzęgłem, nie mówiąc o wale...
W dodatku na przykładzie Simsona który ma wizualnie większy cylinder, 50/4/3 się bardzo grzeje, wszystko przez 3 kanał wydechowy. No to w 023 który ma jeszcze mniej miejsca na odprowadzenie ciepła będzie jeszcze gorzej...
Może jeszcze dorzucisz że chciałeś to wszystko zrobić na oryginalnych, 6v platynkach? gaźniku i wydechu?
Co do tłoka. Znajdź coś z wossnera, asso, na tym się nie oszczędza. Tak samo na łożysku igiełkowym. Tylko najpierw przemyśl to co napisałem o góry bo wyrzucisz pieniądze w błoto...
Mój Simson
YT: POLMOZBYT
|
|
14-08-2017 13:32:40 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 023 - szlif, 50/4/4 - jako tłok - Odrestaurator - 14-08-2017 13:32:40
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|