| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					023 - szlif, 50/4/4 - jako tłok
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| Odrestaurator   Majster
 
   
 
   Liczba postów: 3,256
 Imię: Szymon
 Skąd: Knurów
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: 023 - szlif, 50/4/4 - jako tłok 
 
				50/4 w 023 jeszcze zrozumiem, ale
 50/4/3 ? 50/4/4 ? 50/4/3/2? przecież ten silnik się do tego nie nadaje, to nie będzie jechać.
 Wszystko przez dziurę między 1 i 2 biegiem - to nie wejdzie w rezo, bo ta dziura między biegami go zamuli i na tym się skończy jazda, nie wspominając o tym że skrzynia się zaraz posypie ze sprzęgłem, nie mówiąc o wale...
 W dodatku  na przykładzie Simsona który ma wizualnie większy cylinder, 50/4/3 się bardzo grzeje, wszystko przez 3 kanał wydechowy. No to w 023 który ma jeszcze mniej miejsca na odprowadzenie ciepła będzie jeszcze gorzej...
 
 Może jeszcze dorzucisz że chciałeś to wszystko zrobić na oryginalnych, 6v platynkach? gaźniku i wydechu?
 
 Co do tłoka. Znajdź coś z wossnera, asso, na tym się nie oszczędza. Tak samo na łożysku igiełkowym. Tylko najpierw przemyśl to co napisałem o góry bo wyrzucisz pieniądze w błoto...
 Mój Simson
 
 YT: POLMOZBYT
 |  |  
	| 14-08-2017 13:32:40 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
| Wiadomości w tym wątku |  
| RE: 023 - szlif, 50/4/4 - jako tłok -  Odrestaurator - 14-08-2017 13:32:40 |  
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |