Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
023 - szlif, 50/4/4 - jako tłok
Autor Wiadomość
Odrestaurator Offline
Majster
Moderatorzy


Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: 023 - szlif, 50/4/4 - jako tłok
50/4 w 023 jeszcze zrozumiem, ale

50/4/3 ? 50/4/4 ? 50/4/3/2? przecież ten silnik się do tego nie nadaje, to nie będzie jechać.
Wszystko przez dziurę między 1 i 2 biegiem - to nie wejdzie w rezo, bo ta dziura między biegami go zamuli i na tym się skończy jazda, nie wspominając o tym że skrzynia się zaraz posypie ze sprzęgłem, nie mówiąc o wale...
W dodatku na przykładzie Simsona który ma wizualnie większy cylinder, 50/4/3 się bardzo grzeje, wszystko przez 3 kanał wydechowy. No to w 023 który ma jeszcze mniej miejsca na odprowadzenie ciepła będzie jeszcze gorzej...

Może jeszcze dorzucisz że chciałeś to wszystko zrobić na oryginalnych, 6v platynkach? gaźniku i wydechu?

Co do tłoka. Znajdź coś z wossnera, asso, na tym się nie oszczędza. Tak samo na łożysku igiełkowym. Tylko najpierw przemyśl to co napisałem o góry bo wyrzucisz pieniądze w błoto...

Mój Simson

YT: POLMOZBYT
14-08-2017 13:32:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
023 - szlif, 50/4/4 - jako tłok - Cykada - 14-08-2017, 10:42:36
RE: 023 - szlif, 50/4/4 - jako tłok - Odrestaurator - 14-08-2017 13:32:40




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Swap
Ostatni post: MacRoial
Dzisiaj 17:28:47
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 98
Instalacja ele. Ogar 205
Ostatni post: MacRoial
Dzisiaj 17:20:27
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 430
Dzień Dobry wszystkim
Ostatni post: Jakiś_typ
Dzisiaj 17:20:19
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 232
Głupie dupki
Ostatni post: wazniak96
Dzisiaj 09:34:18
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 5466
Prośba o identyfikację ro...
Ostatni post: jakubekM780
Wczoraj 21:58:05
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 295
Dezamet Dantom GFX 50
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:54:20
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 4202
Karat 1970 - szczegółowy ...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 21:45:47
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 129
Nowoczesna stacyjka w Oga...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:38:49
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 1237
Witam wszystkich
Ostatni post: Motokamel
Wczoraj 21:28:33
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 65
Budowa roweru spalinowego
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:11:00
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 127
Nowe życie Ogara po 38 la...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 09:02:21
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 615
Magistrowy Ogar 205
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 23:26:14
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 7349
Co wam najczęściej pada w...
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 23:17:49
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 150
Głowica w Ogarze
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 19:37:24
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1837
OGAR 200 1988 r.
Ostatni post: Semmao
24-06-2024 18:46:36
» Odpowiedzi: 51
» Wyświetleń: 16039

Reklama