Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Seryjny gaźnik do 60ccm - jakie dysze? Jak regulować?
|
Autor |
Wiadomość |
Kanc1erz
Nowy

Liczba postów: 26
Imię: Michał
Skąd: Okolice Gliwic
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Seryjny gaźnik do 60ccm - jakie dysze? Jak regulować?
(08-08-2017 14:45:15)sampras napisał(a): Gaźnik został oczywiście wyczyszczony i tak do zestawu z cylindrem otrzymałem nowy gaźnik, więc wziąłem z niego dysze, iglicę i przepustnicę. Zaworek iglicowy działa szczelnie, nawet nie muszę zakręcać kranika, nie ma upływności. Od strony filtra powietrza sucho (w miarę, ale się nie sączy nic).
Nie jestem niestety w stanie stwierdzić jakie mam dysze, bo nie są opisane. Ale na seryjnych-starych sytuacja jest podobna. Spróbuje jeszcze złożyć na tym całkowicie nowym gaźniku, być może jakaś prowadnica jest zużyta.
----------------------
Jak pracował silnik na kompletnym starym a jak na kompletnym nowym gaźniku?
Czy iglica wzięta z nowego gaźnika nie jest węższa od starej oryginalnej?
Cześć, w weekend miałem czas się tym pobawić i.. na samym początku (w sensie miesiąc temu po kapitalce motora) poskładałem na kompletnym nowym gaźniku, ale nie odpalał - okazało się później, że to wina zapłonu, ale nieistotne, bo wróciłem do starego, a potem zrobiłem hybrydę.
W weekend zamontowałem nowy kompletny gaźnik i było lepiej, tzn nadal nie trzymał wolnych obrotów, ale okazało się, że znów winny jest zapłon, po prostu od pewnego zakresu obrotów (w dół) iskra się nagle urywała i nie było. To samo było z kopaniem - jak się mocno kopnęło, to iskra była, jak słabiej to nie. W nocy odpaliłem i patrzyłem na iskrownik - oczywiście ładnie się "świeci", ale zauważyłem też, że pojawia się iskra bezpośrednio nad nim, gruba i żółta. Okazało się, że był problem przy cewce - rozwarła się blaszka, coś tam, nie wiem do końca, bo zaleczyłem to na szybko dociskając śrubokrętem - jak będę miał znowu chwilkę, to ściągnę magneto i stator i to polutuję. Póki co moto pali od kopa. Na nowym gaźniku zauważalnie płynie mniej paliwa niż na starym. Wkręca się średnio, ale vmax jest zadowalający - przy mojej wadze (90kg) jadę 45kmh, więc mogę to uznać za wynik zadowalający  Trzeba kupić 17" felgi to będzie jeszcze lepiej
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-08-2017 10:30:27 przez Kanc1erz.)
|
|
14-08-2017 10:28:28 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Seryjny gaźnik do 60ccm - jakie dysze? Jak regulować? - Kanc1erz - 14-08-2017 10:28:28
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|