Komar 231
|
Autor |
Wiadomość |
Fojerman
Nowy

Liczba postów: 26
Imię: Stanisław
Skąd: Rybnik
Pojazd: Inny
|
RE: Komar 231
Naczytałem się tutaj sporo krytycznych uwag o silniku S38, ja jednak mam zamiar dalej prōbować odpalić któryś z dostępnych w tej chwili w garażu dwóch sztuk. Jeden silnik palił, ale po próbie regulacji zapłonu i gaźnika przestał. Drugi silnik był rozbierany, wymiana wału na tajwański, łożyska japońskie, simeringi. Ostatnio znajomy kupił elektroniczny zapłon i próbowałem zapalić któryś z silników na tym zapłonie, na razie bezskutecznie. Iskra jest przy zakręceniu pedałemi, ale komar nie odpali. Czasami coś strzela, więc boję się, że silnik się rozsypie. Ktoś podpowie, czy można stwierdzić, w którym miejscu jest iskra? Na magnecie nie zauważyłem żadnego znaku, a przy wolnym kręceniu magnetem iskry brak. Podejrzewam, że iskra jest w zupełnie innym miejscu, niż powinna, regulacja zapłonu nic nie daje.
Fojerman
Choć nie Porsche, to nie gorsze...
|
|
09-08-2017 12:39:54 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Komar 231 - Fojerman - 09-08-2017 12:39:54
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|