| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Komar 231
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		rafi555 
 
 
		
			Zawodowiec 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,555 
Imię: xxxxxx 
Skąd: xxxxxxxx 
Pojazd: Romet Pony 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Komar 231 
			 
			
				 (04-08-2017 10:42:57)joozek napisał(a):  Drogi Rafałku, od pewnego czasu czytam te Twoje frustracje na temat silnika S38 .....   
Uważam, że nie do końca masz rację. Porządnie zrobiony remont tego silnika, może sprawić wiele przyjemności z jazdy, i nie tylko wokół komina   
Podstawowa sprawa to kartery, dobrze splanowane przylgnie, wał może być nawet po regeneracji, cylinder po szlifie + tłok nawet i Almot + dobre łożyska. 
Jak zwykle najważniejsze to szczegóły - prawidłowe osadzenie łożysk i z-połowienie silnika - uwierz mi - da się to zrobić bez silikonu. 
Kolejna sprawa to wszystkie części mieszczące się w tolerancji zużycia. 
 
A do autora wątku - jak napisałem wyżej, nie zniechęcaj się, a zakasuj rękawy  
  
no tak fajnie, miesiąc temu remont, łożyska (osadzane na ciepło) cylinder po szlifie, tłok almot. Jak dotarłem (książkowo) to tłok spuchł, a tydzień temu korba wybiła dziurę w karterach do tego ścięło wpust na klin
			  
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-08-2017 10:32:22 przez rafi555.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 07-08-2017 10:31:49 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Komar 231 -  rafi555 - 07-08-2017 10:31:49 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |