Komar 231
|
Autor |
Wiadomość |
rafi555
Zawodowiec

Liczba postów: 2,555
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Komar 231
(04-08-2017 10:42:57)joozek napisał(a): Drogi Rafałku, od pewnego czasu czytam te Twoje frustracje na temat silnika S38 ..... 
Uważam, że nie do końca masz rację. Porządnie zrobiony remont tego silnika, może sprawić wiele przyjemności z jazdy, i nie tylko wokół komina 
Podstawowa sprawa to kartery, dobrze splanowane przylgnie, wał może być nawet po regeneracji, cylinder po szlifie + tłok nawet i Almot + dobre łożyska.
Jak zwykle najważniejsze to szczegóły - prawidłowe osadzenie łożysk i z-połowienie silnika - uwierz mi - da się to zrobić bez silikonu.
Kolejna sprawa to wszystkie części mieszczące się w tolerancji zużycia.
A do autora wątku - jak napisałem wyżej, nie zniechęcaj się, a zakasuj rękawy

no tak fajnie, miesiąc temu remont, łożyska (osadzane na ciepło) cylinder po szlifie, tłok almot. Jak dotarłem (książkowo) to tłok spuchł, a tydzień temu korba wybiła dziurę w karterach do tego ścięło wpust na klin
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-08-2017 10:32:22 przez rafi555.)
|
|
07-08-2017 10:31:49 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Komar 231 - rafi555 - 07-08-2017 10:31:49
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|