Komar 231
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Komar 231
Drogi Rafałku, od pewnego czasu czytam te Twoje frustracje na temat silnika S38 ..... 
Uważam, że nie do końca masz rację. Porządnie zrobiony remont tego silnika, może sprawić wiele przyjemności z jazdy, i nie tylko wokół komina 
Podstawowa sprawa to kartery, dobrze splanowane przylgnie, wał może być nawet po regeneracji, cylinder po szlifie + tłok nawet i Almot + dobre łożyska.
Jak zwykle najważniejsze to szczegóły - prawidłowe osadzenie łożysk i z-połowienie silnika - uwierz mi - da się to zrobić bez silikonu.
Kolejna sprawa to wszystkie części mieszczące się w tolerancji zużycia.
A do autora wątku - jak napisałem wyżej, nie zniechęcaj się, a zakasuj rękawy
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
04-08-2017 10:42:57 |
|
4 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:4 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
175mateusz (08-11-2017), Debesta (06-09-2022), Suwmiarka (08-07-2017), Szatek (08-04-2017)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Komar 231 - joozek - 04-08-2017 10:42:57
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|