Ogar 200- na co zwrócić uwage przy zakupię/ porady informacje
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,755
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogar 200- na co zwrócić uwage przy zakupię/ porady informacje
Co do cen to nie mam porównania do ZMD, ale w kwestii jakości, części do 223 zwykle są okej. Nie ma tutaj takich problemów z kondensatorami czy platynkami.
Jak silnik ma faktyczny przebieg, to wystarczy go odblokować i masz spokój jeszcze przez długi czas. Pod warunkiem, że był dobrze przechowywany i łożyska się nie zastały itd.
Biegi wchodzą odwrotnie. Jedynka do góry, a reszta w dół. Między każdym z biegów masz luz. Dźwignia wraca do pierwotnej pozycji.
Dobrze dokręcony zapłon wcale się nie przestawia. Nie wiem kto te bajki pisał, ale chyba cherlawe małolaty przykręcające śrubki monetą. Przez ponad 4 lata, ani razu nie przestawił mi się zapłon.
Gaźnik reguluje się jeszcze łatwiej niż w dezłomecie. Iglica na drugi rowek od góry, ustawić dobrze poziom paliwa i wyregulować obroty biegu jałowego jedną śrubką. Konstrukcja tak prosta, że bezproblemowa. Lubi być deczko mokrawy, ale taka już jego natura. Dobrze mieć okapnik pod nim, który nawet fabryka przewidziała.
Skoro masz obycie z 023, to tutaj też sobie poradzisz. Należy przyjąć tylko jedno założenie, że tutaj wszystko, ale to wszystko jest zrobione na opak. Biegi, kopniak, sprzęgło, zapłon i tak dalej i tak dalej. Silnik prosty, pancerny, trochę paliwożerny, ale za to żadne 023 czy 019 nie ma do tego nawet startu.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
24-07-2017 23:46:47 |
|
1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post:1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post.
nofack (07-25-2017)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 200- na co zwrócić uwage przy zakupię/ porady informacje - Quake96 - 24-07-2017 23:46:47
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|