Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Gwint na wale
|
Autor |
Wiadomość |
XStuntManiac
Motomaniak z brakami wiedzy

Liczba postów: 81
Imię: Piotrek
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Gwint na wale
(21-07-2017 13:25:03)Michał napisał(a): Od strony magneta jest m10x1, od strony sprzęgła to już było różnie- albo też m10x1, albo m8x1.
Od magneta jest 10mm, a od sprzęgła jest troszkę węższe, bo 8mm
(21-07-2017 13:01:39)Kanc1erz napisał(a): (21-07-2017 12:58:04)XStuntManiac napisał(a): (21-07-2017 12:54:39)Kanc1erz napisał(a): Skok gwintu jest na 90% 1. Ja jak miałem "spłaszczony" gwint na końcu, to po prostu wziąłem pilnik i zdjąłem pierwsze dwa zwoje.
Ja mam spłaszczone zwoje gdzieś mniej więcej w połowie i na końcu, a gdzieniegdzie nawet lekko wgięty.
Ok, tyle mi było potrzeba, dzięki za pomoc.
BTW Zawsze możesz policzyć skok - suwmiarka, mierzysz długość gwintu, liczysz zwoje, dzielisz EDIT: l/n i masz skok 
O widzisz, nie pomyślałem o tym, żeby policzyć skok gwintu.
Będę na przyszłość wiedział.
Jeszcze raz dzięki za pomoc.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-07-2017 15:05:08 przez XStuntManiac.)
|
|
21-07-2017 15:03:13 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|