Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ogar 205 + 60ccm (40mm) - kłopot z ustawieniem zapłonu, pytanie o k60b
|
Autor |
Wiadomość |
Kanc1erz
Nowy

Liczba postów: 26
Imię: Michał
Skąd: Okolice Gliwic
Pojazd: Romet Ogar 205
|
Ogar 205 + 60ccm (40mm) - kłopot z ustawieniem zapłonu, pytanie o k60b
Cześć, po remoncie silnika mam kłopot z ustawieniem zapłonu. Naturalnie na sam początek ustawiłem tak, jak było na starym cylindrze (zrobiłem znaki na statorze i karterze), i motorek odpala bez większych kłopotów. Natomiast zdarzają się strzały do gaźnika, i to stosunkowo często. Obecnie mam tak, że na zakresie od opóźniania zapłonu (ruch statora zgodnie z obrotem wału) generalnie zawsze są wystrzały. Kręcąc w przeciwnym kierunku jest dokładnie to samo, ew. przy dużym wychyleniu nie pali wcale.
I teraz kwestia jest następująca - macie jakieś porady? Ustawiałem już zapłon "na suwmiarkę", ale nie wiele to pomagało, być może też nie umiem wystarczająco dokładnie tego zmierzyć, nie wiem..
Kolejna sprawa to kwestia gaźnika K60B - na gaźniku "stockowym" moto działa na wolnych idealnie - gdyż strzelanie w gaźnik odbywa się zawsze przy otwartym gazie, na jałowych silnik pracuje wyjątkowo równo. Zamontowałem K60B, moto nie odpala, nieistotne jak bardzo nie przekręcę śrub w obu kierunkach. Brałem na pych - przy max. otwartym gazie po przebiegnięciu kilkunastu metrów coś tam zagada, ale od razu gaśnie (nie chcę ryzykować wywrotki). Macie jakieś pomysły?
Przy 60ccm - jakie polecacie dysze w stockowym gaźniku i na jakiej pozycji najlepiej iglica? Logicznie rzecz biorąc iglicę wypadałoby podnieść, ale z moich obserwacji silnik lepiej się wkręca na środkowej pozycji, ale jak wspominałem - to wszystko na jakimś dziwnym ustawieniu (nie finalnym) zapłonu.
Poradźcie coś
|
|
17-07-2017 14:55:29 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
Ogar 205 + 60ccm (40mm) - kłopot z ustawieniem zapłonu, pytanie o k60b - Kanc1erz - 17-07-2017 14:55:29
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|