Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
|
Autor |
Wiadomość |
Lagoon
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(09-06-2017 18:00:48)Gomulsky napisał(a): Tylko, że w teoretycznie 14 mm pozwala uzyskać przepływy rzędu setek litrów na minutę, a w takim miejscu jak gaźnik raczej średnim pomysłem jest zwiękrzanie gardzieli zwłaszcza do silnika średnio obrotowego, ponieważ zbyt duża średnica spowodowałaby brak dostatecznego wymieszania się paliwa z powierzem, głównie w niższych partiach obrotów . Poza tym to również konieczność wykonywania innych matryc odlewniczych itd. Także zbyt dużo zeachodu dla dość mi zernego rezultatu.
Sory za zaśmiecanie nie na temat, ale to się kupy nie trzyma. Dla każdego gaźnika odpowiednio jest dobrane przewężenie (zwężka Venturiego) przed komorą rozpylacza, co odpowiada za przepływ burzliwy w tym miejscu, sama iglica jak i rozpylacz, o to dba producent gaźnika, gdzie inżynierowie z Nowej Dęby nie mieli nic do gadania. Do 1 mm większego gaźnika nie trzeba nowego odlewu, przecież ten otwór i tak jest wytaczany, wystarczy na automacie zwiększyć średnicę i gotowe. Prędkości w gaźniku są na tyle wysokie, że nie trzeba stosować dużego przewężenia żeby się mieszanka wystarczająco dobrze wymieszała. Prz czym "wystarczająco dobrze" oznacza po prostu miernie w stosunku np. do wtrysku.
Już nie chcę żadnych pilarek
Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
https://www.facebook.com/porting.studio/
|
|
09-06-2017 23:30:31 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - Lagoon - 09-06-2017 23:30:31
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 10 gości
|
|