Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Romer Orkan 1990 błękitny metalik
|
Autor |
Wiadomość |
Buran
Nowy
Liczba postów: 26
Imię: Piotr
Skąd: Drużyna
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Romer Orkan 1990 błękitny metalik
Orkan żyje i ma się świetnie. W samym maju przejechałem nim lekko ponad 700 km. W tym ustanowiłem dwie życiówki:
rekord przejazdu jednego dnia, czyli 192 km i rekord weekendu 290 km.
Jak kiedyś pisałem chcąc wrócić do oryginału zabrałem się za montaż przerzutki Favorit. Niestety mam pewne problemy i pytania. Czy ta przerzutka miała naciąg śrubą linki, tak jak to jest we współczesnych konstrukcjach? Bo pancerz wlatuje w przelotkę, która nie ma gwintu. Potem jest już tylko śruba montażowa.
Drugie pytanie to czy hak przerzutki jest pozbawiony fabrycznie sprężyny, współczesne konstrukcje są sprężynowane. Mam dwa Favority i oba są takie same. Powoduje to, że są problemy z napięciem łańcucha na niektórych zębatkach.
www.PiotrOnline.tk - moja galeria fotograficzna - podróże, motoryzacja PRL-u, koleje i wiele innych.
Zapraszam!
Romet Orkan 1990 błękitny metalik - mój połykacz kilometrów
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-06-2017 21:37:01 przez Buran.)
|
|
06-06-2017 21:29:47 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romer Orkan 1990 błękitny metalik - Buran - 06-06-2017 21:29:47
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|