Ocena wątku:
- 7 głosów - 4.57 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Zawieszenie Romet-a, widełki, najlepiej jeśli byłyby już pomalowane na gotowo, ale oczywiście możesz je potem okleić, zabezpieczyć przed piaskiem korundu, by się nie dostał do środka, a potem pomalować.
Nie dotyczy to malowania proszkowego, niestety tuleje PCV pójdą z dymem.
Dlatego planując późniejsze malowanie proszkowe, najpierw trzeba je pomalować.
Jeszcze jedno. Przed wprasowaniem tulei i złożeniem wszystkiego do kupy, najpierw wszystko myję, potem szlifuję wnętrza rur widelca, odpylam i znów myję. Dopiero potem osadzam tuleje. Sprężyny i lagi też dokładnie myję.
Składam wszystko jak nówki.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
02-06-2017 11:59:45 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet - joozek - 02-06-2017 11:59:45
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości
|
|