ZZR 2350 Emikela
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: ZZR 2350 Emikela
Emilu, wywołałeś mnie do tablicy
ale co ja Ci mogę powiedzieć ...
Moje zdanie jest takie, że to 2330. Kto i gdzie go przerobił na 2350 tego nie wiem.
Najpierw rama i wszystkie detale; sztyca pod-siodłowa, uchwyty pompki, tylny wahacz, tylny wspornik siedzenia i blacha pod nity, to ewidentnie 2330. Popatrz zresztą na tabliczkę znamionową, pochodzi od 2330 - nadruk, ktoś tylko nabił 5 i 0. Pytanie dlaczego nie nabił cyfry rocznika???
Kolejna sprawa to silnik S38 B4. Tak to pierwszy model - te równoległe nadlewy idą aż pod samą kopkę, ta zaślepka stalowa była zawsze, dopiero 003 miały nadlew aluminiowy.
Kolejna sprawa to wieszak tłumika, odpadł, czy go po prostu nie było??? Świadczyłoby, ze ten Komar miał dostać tłumik dwu-częściowy, ale takich już nie montowano w 1970 roku .... więc dlaczego go nie ma??? Miał być silnik ZB4 na pedała???
Przeróbki, domniemam, ze zrobiono to jednak przed sprzedażą, oryginalny lakier i napis KOMAR 3. Kilka detali ktoś jednak zmienił potem np pedał hamulca tylnego, manetki ew całą kierownicę.
Podsumowując ... ten Komar ma ciekawą historie, tylko jak ją poznać ???
Pozdrawiam
Aha .... jest piękny
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
26-05-2017 00:37:18 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: ZZR 2350 Emikela - joozek - 26-05-2017 00:37:18
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|