Ocena wątku:
- 7 głosów - 4.57 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Podaję wymiary tulei, jakie ja toczę;
1. tuleje pod lagi fi 25 mm, toczę z nad-wymiarem; fi zewn 32,3 mm, fi wewn 25,5 mm.
Po wprasowaniu na ciasno, fi wewn się nieco ściska. Jeśli laga jest oryginalna z bdb chromem i nie startym, to praktycznie nie trzeba tulei rozwiercać. Jeśli lagi są po nowym chromie, należny tuleje rozwiercać pod każdą lagę indywidualnie - rozwiertak ręczny nastawny. Dlaczego???
Ano, bo galwanizerzy by ładnie lagi wyglądały, szlifują najpierw, a potem nadlewają niklem lub miedzią, a na to chrom. Niby tego jest niewiele, ale podczas montażu górnej części lagi nie idzie włożyć, a w miejscach pracy są już luźne.
2. tuleje pod lagi fi 23 mm, toczę z nad-wymiarem; fi zewn 27,3 mm, fi wewn 23,5 mm.

Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2018 22:52:49 przez joozek.)
|
|
24-05-2017 00:05:46 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Szatek (05-24-2017)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet - joozek - 24-05-2017 00:05:46
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości
|
|