Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Porównanie silnika dezamet z silnikiem 223 od jawy
|
Autor |
Wiadomość |
JGNZM
Chartełowiec
Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Porównanie silnika dezamet z silnikiem 223 od jawy
Btw. tylko jikov zużywa się po 10000 km xd większość gaźników przejedzie 3x tyle. Na przykład mój Bing w Charcie albo Jikov w CZ 350.
Silnik 223 jest bardzo łatwy do złożenia, nie ma tam żadnych niepotrzebnych i skomplikowanych rzeczy jak to ma miejsce np w S38 (chory automat zmiany biegów i bezsensowna skrzynia biegów). Ogólnie czeskie silniki mają ciut inną charakterystykę niż "polskie" Jawy 223. Przynajmniej u mnie tak jest. Ja mam doświadczenie z silnikami 223 i 632 i mogę bez obaw stwierdzić, że te silniki nie potrzebują przesadnej opieki by działały, wystarczy raz i porządnie ustawić zapłon oraz gaźnik, i wtedy zostaje tylko jazda
Silnik 027 ma całkiem inną charakterystykę niż wszystkie poprzednie Dezamety a o Jawach 223 nie wspominając. Chart ma bardzo dobre przyspieszenie ale przez to biegi, zwłaszcza 3 bardzo szybko się kończy. Jeśli chodzi o v maks to na bardzo długiej prostej Jawa wygra ale tak mniej więcej jest to samo. Przez to Chart jest elastyczny, przy bardzo niskich obrotach on zawsze szybko się wciągnie na obroty bez redukcji. Niestety 223 już sobie, w większości przypadków, na to nie pozwoli.
A o silnikach pokroju 023 nie wspominam, słabe zapłony, brak dostępu do niczego, wszystko tam jest malutkie. Jak zobaczyłem tą śmieszną skrzynię to mnie głowa zabolała, nie dziwię się, że w 027 od tego całkowicie odstąpili.
Romet Charteł bogiem mym
Romet Traper nałogiem mym
CZ 3 5 0 zapiernicza tuż pod Z E R O
W sensie zamyka licznik
|
|
05-05-2017 22:40:20 |
|
1 osoba postawiła piwo JGNZM za ten post:1 osoba postawiła piwo JGNZM za ten post.
rafi555 (05-06-2017)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Porównanie silnika dezamet z silnikiem 223 od jawy - JGNZM - 05-05-2017 22:40:20
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości
|
|