Dolpima PS 390 - reaktywacja!
|
Autor |
Wiadomość |
Lagoon
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
|
RE: Dolpima PS 390 - reaktywacja!
Po rozebraniu silnika:
Co ciekawe silnik musiał być dawno nie remontowany, uszczelniacze jeszcze polskie INCO.
Tłumik po malowaniu lakierem żaroodpornym:
Głowica i cylinder. Cylinder oczywiście aluminiowy z powłoką. Szkoda, że nie robili wtedy tuningowych zestawów do motorowerów w Polsce, skoro już była ta technologia. Tłok o średnicy 52 mm dałoby radę do Charta przypasować fajnie pod jakieś Big Bore :>
Mała przymiarka. Taki będzie kolor:
Układ zapłonowy na przerywaczu mechanicznym:
Obudowy przed piaskowaniem i malowaniem proszkowym. Malowane będą we Włocławku razem z WSK-ą, muszę przygotować całość i wtedy zawiozę
Wyprane elementy plastikowe, przyżółknięte, macie może pomysł jak przywrócić dawny kolor? Szorowałem cholerstwo różnymi specyfikami i lipa, nawet pastą do zębów
Uszczelki:
Zawór membranowy, co ciekawe pilarka jest z bezpośrednim napełnianiem, nawet współczesne pilarki to zwykłe symetryki:
Gaźniczek:
Ocynki i nikle, śruby dość nietypowe i ciężkie do zdobycia:
Nowe elementy układanki: zbiornik oleju, uszczelka, guma rękojeści, pompka oleju, wszystko z epoki:
A tutaj nowe naklejki z epoki+moja stara tabliczka znamionowa:
A tu już tabliczka dorobionna na wzór oryginału :
Jak na razie to by było na tyle
Już nie chcę żadnych pilarek
Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
https://www.facebook.com/porting.studio/
|
|
05-05-2017 14:25:10 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Dolpima PS 390 - reaktywacja! - Lagoon - 05-05-2017 14:25:10
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|