Projekt Motorynka M2 matching numbers
|
Autor |
Wiadomość |
AliveC4T
Jawowiec

Liczba postów: 222
Imię: Piotr
Skąd: Gliwice
Pojazd: Inny
|
RE: Projekt Motorynka M2 matching numbers
Łańcuch może leżeć na karterze z dwóch powodów:
- W sytuacji kiedy łańcuch leży na karterze w poziomie, na części zakrywającej wałek startera wystarczy go napiąć napinaczami przy tylnym kole, jeśli zabraknie regulacji to trzeba go skrócić.
- W sytuacji kiedy łańcuch leży na karterze w pionie, to znaczy dotyka kartera albo podstawy zmieniacza biegów który jest jednocześnie deklem zębatki zdawczej, trzeba sprawdzić zębatkę zdawczą oraz tulejke która znajduje się na wałku za zębatką zdawczą.
Były dwa rodzaje tulejek, krótsze i dłuższe, oraz dwa rodzaje zębatek zdawczych, szersze i węższe. Do szerokiej zębatki dajemy krótką tulejkę, a do wąskiej zębatki długą tulejkę. Jeśli do szerokiej zębatki damy długą tulejkę, to łańcuch wyciera dekiel zębatki i będzie tak wycierał aż wytrze na wylot, bo jest za bardzo wysunięty za zewnątrz silnika. Jeśli do wąskiej zębatki damy krótką tulejkę to łańcuch będzie wycierał gniazdo uszczelniacza od zewnątrz, jak i sam uszczelniacz bo będzie bliżej środka silnika. Trzeba pamiętać że zawsze do szerokiej krótką, do wąskiej długą, szerokość zębatki zdawczej kompensujemy długością tulejki.
Co do tłumika, może on nie ma być idealnie poziomo? Jeśli masz kolanko nowej produkcji to to jest jego wina. Jak to kiedyś powiedział Kanilox: "nowemu kolanku źle z oczu patrzy"  . Jeśli wciąż masz stare to porównaj je z tym nowym, zobaczysz jaka jest różnica.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2017 01:44:03 przez AliveC4T.)
|
|
13-04-2017 01:39:44 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Projekt Motorynka M2 matching numbers - AliveC4T - 13-04-2017 01:39:44
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|