Romet 50-T-1 By Laxa
|
Autor |
Wiadomość |
ApriliaMxByLaxa
Komar232ByLaxa
Liczba postów: 114
Imię: Dariusz
Skąd: Gliwice
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Romet 50-T-1 By Laxa
rafi akurat wszystko poszło w rękach Nie było potrzebne
BYŁBY ktoś tak uprzejmy i mi wskaże dokładne miejsce gdzie ma byc umiejscowiony tryb 1 biegu ?!! Nigdzie na necie nie moge znaleźć a schematu nie ogarniam
(10-03-2017 20:55:14)AliveC4T napisał(a): (09-03-2017 23:57:06)ApriliaMxByLaxa napisał(a): [...] W jakich silnikach były montowane wypukłe przekładki tarcz sprzęgłowych?[...]
We wszystkich. Wyjątkiem jest sztywniak z pierwszą wersją sprzęgła bo tam było to trochę inaczej zrealizowane ale to cię raczej nie dotyczy. Wystarczy spojrzeć do katalogu części i wszystko jest wyjaśnione, nie trzeba o nic się pytać.
Tego T1 też zamierzasz pomalować na szybko proszkowo, nie kończąc blacharki wcześniej, tak samo jak sztywniaka?
Katalogu części do 50-t1 na necie nie widziałem niestety . Co do przekładek sprzęgła jakoś płaskie bardziej tutaj pasują ( nie mówię o tej ostatniej dociskającej ) ale moge sie mylić ...
50-T-1 oraz komara 2351 zostawiam w orginale tak jak są teraz . Zostaną tylko uruchomione i zarejestrowane oraz skompletowane
Poczytałem troche na necie i w 50-t-1 były stosowane sprzęgła 2 i 3 tarczowe - jakie były różnice pomijając fakt innej ilości tarcz ? Chodzi o to ,że ta informacja dla mnie dosyć istotna a z uwagi na to ,że ktoś przy silniku wczesniej juz grzebał i powkładał 2 różne tarcze to się to nie spisało a chcąc odremontować silnik muszę wiedzieć jak to było w orginale
Zapraszam na fanpage odrestaurowywania komara 232 https://www.facebook.com/garagebylaxa/?fref=ts
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-03-2017 21:46:52 przez ApriliaMxByLaxa.)
|
|
10-03-2017 21:33:02 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 8 gości
|
|