Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
gaźnik z piły w ogar 200
|
Autor |
Wiadomość |
Gustawo
Nowy

Liczba postów: 64
Imię: Gustawo
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
|
RE: gaźnik z piły w ogar 200
dobrze trafiłeś bo też to niedawno rozkniniałem. Więc tak:
Do regulacji wolnych obrotów służą dwie śrubki: L (low - czyli niskie [obroty]) i śrubka przy przepustnicy. Skład mieszanki paliwowo-powietrznej regulujesz tą śrubką L - wkręcając dodajesz powietrza, wykręcając dodajesz paliwa. Regulujesz najpierw nią, tak żeby silnik nie zamulał ale żwawo wkręcał się na obroty. Jak już to zrobisz a obroty są la luzie za niskie poprawiasz śrubką od obrotów. Ogólnie podobnie jak w zwykłych gaźnikach motorowerowych.
Natomiast zupełnie inaczej reguluje się wysokie obroty. Zamiast iglicy z gaźników pływakowych reguluje się tą pozostałą śrubką H (high - czyli wysokie [obroty]). Dajesz gaz na fula i trzymając go kręcisz śrubką H - analogicznie do śrubki L, czyli wkręcając dodajesz powietrza, wykręcając dodajesz paliwa (domyślam się że będziesz musiał dodać paliwa).
Tu jest filmik który fajnie to pokazuje: https://youtu.be/J1ZZvwbJmuw?t=4m38s
Dobrze wyregulowany gaźnik daje dobrą pracę silnika przy każdej prędkości obrotowej i klasycznie świecę w kolorze kawki z mleczkiem  .
A gdyby regulacje nie rozwiązały problemu być może będziesz musiał wymienić membrany na nowe. Taki zestaw naprawczy jest do kupienia bez problemu.
A! jeszcze dodam że gdybyś się pogubił w regulacji to wyjściowo zaczyna się ją od wkręcenia śrubek L i H do końca i wykręcenia o 1 obrót.
W mojej stajni :
Simson S50B - 1980r.
FSM Cinquecento 704ccm - 1993r.
+JUT
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-02-2017 00:09:11 przez Gustawo.)
|
|
28-02-2017 00:04:48 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: gaźnik z piły w ogar 200 - Gustawo - 28-02-2017 00:04:48
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|