Zasady PRAWIDŁOWEGO rozbierania, składania oraz regulacji silnika.
|
Autor |
Wiadomość |
jurek_j
Technik
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/technik.png)
Liczba postów: 830
Imię: J
Skąd: FGW
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Zasady PRAWIDŁOWEGO rozbierania, składania oraz regulacji silnika.
(14-05-2014 23:56:05)plusminus napisał(a): 3. Prosty czujnik ustawiania zapłonu.
Zapomniałem o mojej publikacji sprzed ponad 4 lat a może się przydać ona użytkownikom z silnikiem dezametu.
Jest to prosty w wykonaniu czujnik ustawiania zapłonu, który każdy może wykonać za darmo.
Potrzebne rzeczy i narzędzia: stara świeca zapłonowa, śruba m8 z gwintem 1mm lub 1.5mm (najlepiej taka), punktak/przebijak, młotek, gwintownik pod śrubę.
(...)
Ja wstawiłem śrubę 1,5, czyli 1 obrót= 1,5mm, czyli jeżeli ustawiamy zapłon na 1,8mm, to robimy 1 pełny obrót i 83 stopnie, czyli ok. 2 oczka w śrubie.
Ustawianie zapłonu;
Ustawiamy tłok w GMP i wkręcamy urządzenie przez otwór od świecy. Wkręcamy śrubę, tak aby dotknęła tłoka i nastepnie cofamy tłok, wkręcamy śrubę wg. przelicznika, który wcześniej napisałem i znów jedziemy tłokiem do góry, tak, aby się spotkał ze śrubą i przystępujemy dopiero do ustawień zapłonu.
Malenia uwaga. Standardowa śruba M8 ma skok gwintu 1,25mm, a nie 1,5mm. Ale dobrze, że nie tylko ja się na tym przejechałem, jakoś lżej...
|
|
05-02-2017 23:03:37 |
|
1 osoba postawiła piwo jurek_j za ten post:1 osoba postawiła piwo jurek_j za ten post.
plusminus (02-05-2017)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Zasady PRAWIDŁOWEGO rozbierania, składania oraz regulacji silnika. - jurek_j - 05-02-2017 23:03:37
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|