Zasady PRAWIDŁOWEGO rozbierania, składania oraz regulacji silnika.
|
Autor |
Wiadomość |
plusminus
Technik
Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
|
RE: Zasady PRAWIDŁOWEGO rozbierania, składania oraz regulacji silnika.
Witajcie.
Temat ucichł, a szkoda, zaniedbałem. Myślę, że można wrzucać co jakiś czas, chociaż jakieś krótkie poradniki, może komuś się przydadzą a i ja nie zostanę skarcony przez moderatorów za odświeżenie tematu.
No więc zaczynamy, dziś może tylko z krótką rzeczą, ale czasami istotną, a pomijaną, przez wiele osób.
No i teraz wielu z Was pomyśli, ale co ja robię? Wkręcam wkręt zamiast śruby? Nic bardziej mylnego. Gwinty, jakie mamy w silnikach, przeważnie składane przez wiele osób, które używały silikonu, są po prostu zabite na samym dnie owym silikonem. Prosty zabieg, wrzucenia wkręta do drewna o mniejszej średnicy i pokręcenia nim śrubokrętem, aby wyszedł z niego cały silikon potrafi uratować Nasz gwint przed szybkim zniszczeniem. I tak oto efekty.
Jeśli juz macie robić ten silnik, postarajcie się o czystość gwintów. Dzięki nim, zapewnicie szczelność karterów i mniejsze prawdopodobieństwo ich skrzywienia.
Jeśli są tematy, które chcielibyście abym poruszył, proszę o krótką wiadomość, postaram się w tym temacie wyjaśnić, zobrazować.
Pozdrawiam.
"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????
To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."
Moje BP
|
|
05-02-2017 02:29:02 |
|
3 użytkowników postawiło piwo plusminus za ten post:3 użytkowników postawiło piwo plusminus za ten post.
Odrestaurator (02-05-2017), seler1500 (04-22-2017), Szatek (02-05-2017)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Zasady PRAWIDŁOWEGO rozbierania, składania oraz regulacji silnika. - plusminus - 05-02-2017 02:29:02
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|