Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Zasady PRAWIDŁOWEGO rozbierania, składania oraz regulacji silnika.
Autor Wiadomość
plusminus Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #6
RE: Zasady PRAWIDŁOWEGO rozbierania, składania oraz regulacji silnika.
Witajcie.
Temat ucichł, a szkoda, zaniedbałem. Myślę, że można wrzucać co jakiś czas, chociaż jakieś krótkie poradniki, może komuś się przydadzą a i ja nie zostanę skarcony przez moderatorów za odświeżenie tematu. Wink
No więc zaczynamy, dziś może tylko z krótką rzeczą, ale czasami istotną, a pomijaną, przez wiele osób.



No i teraz wielu z Was pomyśli, ale co ja robię? Wkręcam wkręt zamiast śruby? Nic bardziej mylnego. Gwinty, jakie mamy w silnikach, przeważnie składane przez wiele osób, które używały silikonu, są po prostu zabite na samym dnie owym silikonem. Prosty zabieg, wrzucenia wkręta do drewna o mniejszej średnicy i pokręcenia nim śrubokrętem, aby wyszedł z niego cały silikon potrafi uratować Nasz gwint przed szybkim zniszczeniem. I tak oto efekty.



Jeśli juz macie robić ten silnik, postarajcie się o czystość gwintów. Dzięki nim, zapewnicie szczelność karterów i mniejsze prawdopodobieństwo ich skrzywienia. Wink
Jeśli są tematy, które chcielibyście abym poruszył, proszę o krótką wiadomość, postaram się w tym temacie wyjaśnić, zobrazować. Smile
Pozdrawiam.

"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????

To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."

Moje BP
05-02-2017 02:29:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 3 użytkowników postawiło piwo plusminus za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Zasady PRAWIDŁOWEGO rozbierania, składania oraz regulacji silnika. - plusminus - 05-02-2017 02:29:02




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 15:06:56
» Odpowiedzi: 172
» Wyświetleń: 9362
Prowadzenie osi rozruszni...
Ostatni post: de_gumis
Dzisiaj 13:58:11
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 14
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Jakub
Dzisiaj 13:41:26
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 807
Naklejki na Jubilatach 2
Ostatni post: TobiaszDymek
Dzisiaj 12:41:39
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 29
Dźwignia hamulca i podnóż...
Ostatni post: Piotrekdriver1
Dzisiaj 09:39:07
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 57
Koła ogar 200
Ostatni post: Pablo321
Dzisiaj 00:21:07
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 44
Zatarty S38
Ostatni post: Maka_91
Dzisiaj 00:19:31
» Odpowiedzi: 28
» Wyświetleń: 2235
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 23:27:16
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 472
Komar ciężko pali na ciep...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 23:23:25
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 552
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 23:17:44
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 1572
Remont
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 23:00:17
» Odpowiedzi: 28
» Wyświetleń: 2037
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 22:49:13
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 524
Filtr powietrza który lep...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 22:47:46
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 475
Automat zmiany biegów Oga...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 22:42:41
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 307
Brak chęci do życia motor...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 22:41:30
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 309

Reklama