To mogło być Polo, przed wszystkimi przeróbkami

- druciarstwo.
1. rama - ktoś za wszelka cenę chciał przesunąć siedzenie do przodu by zyskać na bagażniku i wstawić zbiornik od Komara. Obciął tylne mocowanie zbiornika i siedzenia. Z drugiej strony mocowanie zbiornika do ramy tez modzone.
Ogólnie rama do wymiany, lub przeróbki poważnej - jak masz do niej papiery.
2. blacha siedzenia z Polo, jest inna niż do Sporta. Twoja to chyba oryginał i to z chromowanym pałąkiem - zaleta
3. oryginalny cały przód, z błotnikiem i wspornikami. Polka górna, licznik też, lagi fi 23 mm. Zaleta
4. Oryginalny tylny błotnik choć szczepiony, osłony ramy, narzędziówka, amortyzatory tylne i wahacz.
5. Niestety ten komplet podnóżków kierowcy z ta stopką hamulca tylnego jest od Sporta i do Polo od razu nie podejdzie, trzeba przerabiać. Wynika to z tego, że ramy PEGAZ/POLO/KADET miały inne ograniczniki nóżki centralnej i podnóżków kierowcy. A ten Twój pedał jest akurat oryginalny razem z podnóżkami.
6. Osłona łańcucha oryginał, mimo, ze końcówka wygląda jakby ktoś ją obciął.
7. Silnik 017, oryginał, ale wysokiej głowicy chyba nie miał.
Masz za to oryginalna opaskę zaciskową kolanko/tłumik - z 2 stron na uszczelnienie sznurkiem azbestowym.
8, Sam bagażnik to druciarstwo, ktoś wspawał te płaskowniki, a także uchwyty do gumowego paska - są oryginalne. Wyciął za to wsporniki siedzenia i tylnego chromowanego pałąka.
9. O zbiorniku już wiesz
Ogólnie - dużo pracy Cie czeka, ale .... warto

trzymam kciuki