Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Prawidłowy montaż gaźnika BING 1/14/206 z Charta.
Autor Wiadomość
JGNZM Offline
Chartełowiec
Moderatorzy


Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #1
Prawidłowy montaż gaźnika BING 1/14/206 z Charta.
Cześć,
Wczoraj rozebrałem gaźnik, więc postanowiłem udokumentować jak się go składa Smile Zapraszam Smile


CZĘŚĆ PIERWSZA
1. Pusty korpus gaźnika, od spodu i góry.


2. Elementy, które będziemy montować od spodu; dysza, pływak, zaworek, pręcik pływaka, śruba z sitkiem oraz "ustnik" na wężyk.

3. W takiej kolejności powinny być założone podkładki i "ustnik".

4. Teraz należy śrubę wkręcić w korpus, a "ustnik" ustawić tak, by wężyk nie dotykał cylindra lub głowicy (najlepiej w stronę schowka). Na zdjęciu nie jest ustawiony!

5. Zaworek należy umieścić w wycięciu w blaszce pływaka.

6. Teraz należy z WYCZUCIEM wkręcić dyszę, oczywiście odpowiednim śrubokrętem, by nie zniszczyć jej lub nawet rozkalibrować!

7. Miseczkę pływaka najlepiej dokręcić ręką, dość mocno, by w razie potrzeby bez użycia klucza szło to łatwo odkręcić.


CZĘŚĆ DRUGA
1. Elementy, które będziemy montować od góry.

2. Tak powinny być one prawidłowo złożone.


3. Polecam sobie jedną ręką, jak na zdjęciu, przytrzymać kopułkę a drugą dokręcić śruby.

4. Ssanie włączone.

5. Ssanie wyłączone - po dodaniu gazu odskoczy o tyle, o ile ruszymy manetką.

6. Tutaj powinien być oring!

7. Złożony gaźnik od góry.

Od boku



Jeśli ktoś zna prawidłową nazwę tego "ustnika" to poproszę napisać tutaj lub na PW Smile
17-12-2016 18:10:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 7 użytkowników postawiło piwo JGNZM za ten post.
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Prawidłowy montaż gaźnika BING 1/14/206 z Charta. - JGNZM - 17-12-2016 18:10:04




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Silnik Ogar 200/Jawa 50 c...
Ostatni post: pikolo98
Dzisiaj 21:03:36
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 3
Witam
Ostatni post: mateusz9127
Dzisiaj 13:44:47
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 26
Problem ze światłami
Ostatni post: Jarek_i_romet
Dzisiaj 12:43:59
» Odpowiedzi: 49
» Wyświetleń: 32409
Jaki silnik 023 czy 019 i...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 12:43:44
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 15226
Czy ogary 205 były malowa...
Ostatni post: Tomasz-pr110
Wczoraj 20:25:28
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 1493
cylinder alu wsk
Ostatni post: KolibeR
Wczoraj 00:46:58
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 87
Gaźnik
Ostatni post: marcin1479
02-09-2025 09:08:55
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 114
Remont
Ostatni post: grz3513k
01-09-2025 21:51:55
» Odpowiedzi: 46
» Wyświetleń: 3892
nieznany model roweru
Ostatni post: chmielu
01-09-2025 18:10:51
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 166
Klakson belma SAS-3
Ostatni post: romek
01-09-2025 15:04:15
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 151
Wysoki wzrost a Romet 237...
Ostatni post: grissley
01-09-2025 00:26:51
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 292
Kadet Automatic 110
Ostatni post: MacRoial
31-08-2025 23:22:50
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 144
ogar 200 kartery ocena
Ostatni post: łogór 200
31-08-2025 22:58:35
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 201
Jaki lać olej do mieszank...
Ostatni post: tramwajarz
31-08-2025 21:21:47
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 806
Zabezpieczenie przed złod...
Ostatni post: romek
31-08-2025 17:56:42
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 325

Reklama