Prawidłowy montaż gaźnika BING 1/14/206 z Charta.
|
Autor |
Wiadomość |
JGNZM
Chartełowiec
Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
|
Prawidłowy montaż gaźnika BING 1/14/206 z Charta.
Cześć,
Wczoraj rozebrałem gaźnik, więc postanowiłem udokumentować jak się go składa  Zapraszam
CZĘŚĆ PIERWSZA
1. Pusty korpus gaźnika, od spodu i góry.

2. Elementy, które będziemy montować od spodu; dysza, pływak, zaworek, pręcik pływaka, śruba z sitkiem oraz "ustnik" na wężyk.

3. W takiej kolejności powinny być założone podkładki i "ustnik".

4. Teraz należy śrubę wkręcić w korpus, a "ustnik" ustawić tak, by wężyk nie dotykał cylindra lub głowicy (najlepiej w stronę schowka). Na zdjęciu nie jest ustawiony!

5. Zaworek należy umieścić w wycięciu w blaszce pływaka.

6. Teraz należy z WYCZUCIEM wkręcić dyszę, oczywiście odpowiednim śrubokrętem, by nie zniszczyć jej lub nawet rozkalibrować!

7. Miseczkę pływaka najlepiej dokręcić ręką, dość mocno, by w razie potrzeby bez użycia klucza szło to łatwo odkręcić.
CZĘŚĆ DRUGA
1. Elementy, które będziemy montować od góry.

2. Tak powinny być one prawidłowo złożone.

3. Polecam sobie jedną ręką, jak na zdjęciu, przytrzymać kopułkę a drugą dokręcić śruby.

4. Ssanie włączone.

5. Ssanie wyłączone - po dodaniu gazu odskoczy o tyle, o ile ruszymy manetką.

6. Tutaj powinien być oring!

7. Złożony gaźnik od góry.
Od boku
Jeśli ktoś zna prawidłową nazwę tego "ustnika" to poproszę napisać tutaj lub na PW
 Romet Charteł bogiem mym
 Romet Traper nałogiem mym
 CZ 3 5 0 zapiernicza tuż pod Z E R O
W sensie zamyka licznik 
|
|
17-12-2016 18:10:04 |
|
7 użytkowników postawiło piwo JGNZM za ten post:7 użytkowników postawiło piwo JGNZM za ten post.
gabriel0 (03-24-2019), Motorowerzystka (01-16-2017), nie_mientki (01-18-2017), Odrestaurator (12-17-2016), seler1500 (07-03-2018), stqc (11-12-2019), Szatek (01-16-2017)
|
Wiadomości w tym wątku |
Prawidłowy montaż gaźnika BING 1/14/206 z Charta. - JGNZM - 17-12-2016 18:10:04
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|