Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Prawidłowy montaż gaźnika BING 1/14/206 z Charta.
Autor Wiadomość
JGNZM Offline
Chartełowiec
Moderatorzy


Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #1
Prawidłowy montaż gaźnika BING 1/14/206 z Charta.
Cześć,
Wczoraj rozebrałem gaźnik, więc postanowiłem udokumentować jak się go składa Smile Zapraszam Smile


CZĘŚĆ PIERWSZA
1. Pusty korpus gaźnika, od spodu i góry.


2. Elementy, które będziemy montować od spodu; dysza, pływak, zaworek, pręcik pływaka, śruba z sitkiem oraz "ustnik" na wężyk.

3. W takiej kolejności powinny być założone podkładki i "ustnik".

4. Teraz należy śrubę wkręcić w korpus, a "ustnik" ustawić tak, by wężyk nie dotykał cylindra lub głowicy (najlepiej w stronę schowka). Na zdjęciu nie jest ustawiony!

5. Zaworek należy umieścić w wycięciu w blaszce pływaka.

6. Teraz należy z WYCZUCIEM wkręcić dyszę, oczywiście odpowiednim śrubokrętem, by nie zniszczyć jej lub nawet rozkalibrować!

7. Miseczkę pływaka najlepiej dokręcić ręką, dość mocno, by w razie potrzeby bez użycia klucza szło to łatwo odkręcić.


CZĘŚĆ DRUGA
1. Elementy, które będziemy montować od góry.

2. Tak powinny być one prawidłowo złożone.


3. Polecam sobie jedną ręką, jak na zdjęciu, przytrzymać kopułkę a drugą dokręcić śruby.

4. Ssanie włączone.

5. Ssanie wyłączone - po dodaniu gazu odskoczy o tyle, o ile ruszymy manetką.

6. Tutaj powinien być oring!

7. Złożony gaźnik od góry.

Od boku



Jeśli ktoś zna prawidłową nazwę tego "ustnika" to poproszę napisać tutaj lub na PW Smile
17-12-2016 18:10:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 7 użytkowników postawiło piwo JGNZM za ten post.
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Prawidłowy montaż gaźnika BING 1/14/206 z Charta. - JGNZM - 17-12-2016 18:10:04




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Romet "góral" z 1997 roku
Ostatni post: Piotrekdriver1
Dzisiaj 21:50:31
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 81
Jubilat 2 czy Zenit - Prz...
Ostatni post: pawka54@gmail.com
Dzisiaj 17:53:27
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 29
Cześć!
Ostatni post: Kolekcjoner1939
Dzisiaj 10:29:25
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 31
Instalacja dyfuzora do KO...
Ostatni post: 1204
Wczoraj 23:11:58
» Odpowiedzi: 71
» Wyświetleń: 36933
Romet Wigry 3 1987r.
Ostatni post: RometW
Wczoraj 12:43:08
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 473
Kupię tuleję rolgazu do k...
Ostatni post: tomekh
Wczoraj 12:27:09
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 80
blaszka odpreznika
Ostatni post: jakemdural
18-10-2025 21:56:22
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 95
Cześć z Legionowa
Ostatni post: PiotrS
18-10-2025 20:28:23
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 118
Sposób montażu podnóżków ...
Ostatni post: Lubiestaremoto
18-10-2025 18:17:42
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 358
Problemy z platynkami
Ostatni post: Leczyk_Junior
18-10-2025 11:45:00
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 227
Przeglądy w 2024
Ostatni post: sbanys
17-10-2025 23:05:42
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 4128
Problem ze sprzeglem
Ostatni post: Bartecubi
17-10-2025 19:26:49
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 150
Romet UNIVERSAL 1977
Ostatni post: wigryman
17-10-2025 05:27:01
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 377
Identyfikacja roweru volt...
Ostatni post: dzemtruskawkowy
16-10-2025 21:09:37
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 140
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
15-10-2025 17:42:59
» Odpowiedzi: 52
» Wyświetleń: 3354

Reklama