Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Linka od biegów wchodzi zbyt głęboko w korpus.
Autor Wiadomość
romet7678 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 134
Imię: Kamil
Skąd: Konin
Pojazd: Romet Pony
Post: #7
RE: Linka od biegów wchodzi zbyt głęboko w korpus.
No więc tak: Zakupiłem taką właśnie rurkę, zgrzałem i niestety jest za wielka bo nadal linka wchodzi w korpus. Zrobiłem jeszcze inną rzecz mianowicie, miałem nowy odlew korpusu manetki nagwintowałem dziurę do śruby dociskowej, zamontowałem inną rączkę i wynik jest taki że: Gdy przełączę na drugi bieg wodzik idzie maksymalnie w stronę sprzęgła, na bieg jałowy(0) wodzik jest na środku i mam luz na kole podczas kopnięcia trochę ciężko idzie i nie słychać pracy tłoka,silnika ? Jak by wcale nie miała biegu jałowego, a jak zrobię pierwszy bieg wodzik idzie maksymalnie w lewo, brak luzu na kole. Przy zmianie biegu ta osłonka z tymi dwoma blokadami jest w miejscu nie idzie w korpus ani się nie cofa. Jedynie drut się wysuwa do przodu. Przy silniku tam gdzie ta dziura linka się nie cofa ani nie idzie do przodu. Powiedzcie mi czy mógł bym wstawić silnik bez cięcia ramy z numerem 017 albo inny z biegami w nóżce ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-11-2016 23:28:31 przez romet7678.)
13-11-2016 23:27:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Linka od biegów wchodzi zbyt głęboko w korpus. - romet7678 - 13-11-2016 23:27:01




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Rejestracja Komara 2350
Ostatni post: Elektronik
Dzisiaj 20:25:22
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 21
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 16:05:32
» Odpowiedzi: 259
» Wyświetleń: 29331
Komar 2352 1984r
Ostatni post: romek
Dzisiaj 12:09:17
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 218
Dezamet 019 regeneracja g...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 23:20:39
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 121
Romet 50-T1 by sbanys
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 22:16:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 95
Romet kadet kopniak łapie...
Ostatni post: Merfix
Wczoraj 21:14:47
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 166
silnik dezamet 029
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 16:05:36
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 9897
Liczba oktanowa a ustawie...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 01:38:34
» Odpowiedzi: 67
» Wyświetleń: 10185
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: romek
Wczoraj 01:20:56
» Odpowiedzi: 61
» Wyświetleń: 5352
Romet 50-T1 Tramwajarza
Ostatni post: romek
09-11-2025 10:35:50
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 5937
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: romek
09-11-2025 10:34:31
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 8359
Fatalny stan techniczny R...
Ostatni post: Bob_Harley
08-11-2025 02:06:02
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 350
ZIF widelec
Ostatni post: romek
07-11-2025 22:53:32
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 195
cześć
Ostatni post: siendziaty
07-11-2025 20:52:34
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 147
Problem z światłem
Ostatni post: romek
07-11-2025 19:21:46
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 211

Reklama