Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 205] Brak iskry, dziwna sytuacja
|
Autor |
Wiadomość |
LiSiC
126p fan
Liczba postów: 248
Imię: Mateusz
Skąd: SRC
Pojazd: Inny
|
RE: [Ogar 205] Brak iskry, dziwna sytuacja
Cewki nowe to tylko i wyłącznie Węgierskiej produkcji, nie trzeba nic szlifować, niestety nie znam firmy. Miałem ze sklepu na mieście(nie wiem czy da się w internecie dostać) i była całkiem super.
Brak iskry w silniku Dezamet zdarza się niezwykle często i najczęściej jest winny uszkodzony kondensator albo nadpalone styki przerywacza, cewka zapłonowa to ostateczność.
W niektórych przypadkach(Często w Motorynkach) też krzywy bolec przerywacza(nowe podstawy statora mają bardziej wytrzymały bolec przerywacza, więc myślę że warto) można to naprawić samemu ale trzeba mieć wiertarkę która idealnie pionowo wywierci nam w podstawi dziurę i gwintownik. Potem bolec zastępujesz śrubą i powinno chodzić.
A'propos przerywacza i kondensatora to mogę polecić Węgierski przerywacz(kowadełko było koloru brązowego, a na podstawie napis Hungary, marki nie znam, kupowałem w tym samym sklepie co cewkę) i kondensator z epoki(Nowe czasem nie dają odpowiednio mocnej iskry i ciężko uruchomić silnik) Ja w Komarze miałem kondensator z dwucylindrowej Syreny i dawał super mocną iskrę, tak że nawet w zimie można było bez problemu na mrozie odpalać
Bycie druciarzem zobowiązuje.
|
|
12-11-2016 20:27:03 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: [Ogar 205] Brak iskry, dziwna sytuacja - LiSiC - 12-11-2016 20:27:03
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|