Mapy cylindrów i podobne rzeczy
|
Autor |
Wiadomość |
plusminus
Technik

Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
|
RE: Mapy cylindrów i podobne rzeczy
Takie zasady projektowania, najlepiej, niech to wszystko będzie poukładane i symetryczne (o ile jest to możliwe). Rozróżnij też pojęcie kanał od okna. To też ważne nazewnictwo. Głównie trzy okna wydechowe robi się z prostoty, ponieważ nie trzeba dorabiać nowej tulei cylindra. Głównie ilość okien wychodzi z głównego założenia projektu, jak wielkość gaźnika, obroty silnika, membrana, wydech itp. Głównie, im więcej okien ma cylinder, tym przy wyższych partiach obrotów następuje znaczne płukanie cylindra, ale za to ma mniejsze obroty użyteczne. Wszystko też jest zależne od wystrojenia wydechu. To wszystko musi współgrać ze sobą.
Kolejnym kryterium wielokrotności okien są ograniczenia tulei, wynikające z jej sztywności (ważne aby podpora była odpowiednia, by tuleja się nie wichrowała ani nie pękła), czy też z możliwości zrobienia miejsca na zamki pierścieni.
Ważne też jest odpowiednie rozmieszczenie np. boost portów. Wtedy zmienia się już nakierowanie okien oraz ich wielkość i wysokości względem reszty okien.
"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????
To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."
Moje BP
|
|
06-11-2016 16:57:57 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Mapy cylindrów i podobne rzeczy - plusminus - 06-11-2016 16:57:57
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|