Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Silnik 023 2b - rozebranie i zlozenie -porady
|
Autor |
Wiadomość |
nofack
Banned
Liczba postów: 680
Imię: mm
Skąd: Sierakow
Pojazd: Romet Komar
|
Silnik 023 2b - rozebranie i zlozenie -porady
Witam,
Jako że nie rozbierałem jeszcze nigdy takowego silnika, jak i żadnego silnika,  a nie mam ani mechanika, a jak już mam to albo jacyś kowale z młotkami i dłutami. Są też profesjonalni mechanicy, którzy to zrobią dobrze ale za 150-200zl, wiec jestem zmuszony wziąć sprawy we własne ręce :/
Chce takowy silnik rozebrać, (jest bez zapłonu i automatu zmiany biegów reszta jest choć cylinder i tłok do wymiany) a poza tym łożyska chce wymienić uszczelniacze, i ew zużyte elementy...
Wiem ze jest sporo poradników na necie jak rozebrać i złożyć ten silnik, i będę z nich korzystał, lecz teoria a praktyka to co innego...
Mam kilka pytań:
Czym można ściągać i nakładać łożyska na wal nie mając ściągacza?
Czy łożyska na wale powinny być 2 z jednej i 2 strony czy od strony magneta, powinny być 3 nabite na wal czy jeden nabity, a 2 wbity w karter?
Czy składając kartery trzeba tą uszczelkę dawać na sylikonie, czy można na samej uszczelce ?( na samej uszczelce wygląda ładnie z czerwonym silikonem nie podoba mi się ale lepsza szczelność znowu...
Co z wodzikiem zmiany biegów? tzn jak go się montuje i reguluje biegi żeby po złożeniu było wszystko z nim ok, a nie żeby potem znowu rozbierać silnik...a także jak skrzynie biegów te wszystkie zębatki wyjmować i potem składać żeby nie zgubić kolejności ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-11-2016 11:10:21 przez Simon.)
|
|
05-11-2016 00:11:37 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
Silnik 023 2b - rozebranie i zlozenie -porady - nofack - 05-11-2016 00:11:37
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|