Ocena wątku:
- 7 głosów - 4.57 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Dawidzie
To są tuleje teflonowe, ale obecnie robię z poliamidu. Ostatnio ceny tych materiałów ostro poszły w górę
W amortyzatorach zamkniętych - jak ze zdjęcia - pełnią rolę tulei ciernych względem osłon aluminiowych, tzn, że w amortyzatorze jak na zdjęciu należy je osadzić na "ciasno".  Tak, mają równo dystansować obie części amortyzatora.
Możesz wierzyć lub nie, ale to nie taka prosta sprawa, bo po drodze są takie zgrubienia - zabezpieczenia. Do ich zakładania dorobiłem sobie prosty przyrząd, a do wciskania używam prasy.
Są bardzo cienkie - pasowanie do osłon aluminiowych na 0,5 mm - więc by ograniczyć ich pękanie, najpierw toczę fi wewn, a fi zewn zataczam, po założeniu na tą część amortyzatora.
By łatwiej wprasować tuleje, najpierw je nagrzewam, tak jak np tuleje gumowe we ...... wrzątku 
Jaka dokładność? ano jak posmaruję smarem i nie włożę sprężyn, to ssie jak pompka
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-10-2016 23:09:49 przez joozek.)
|
|
28-10-2016 23:08:28 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Odrestaurator (10-28-2016)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet - joozek - 28-10-2016 23:08:28
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 8 gości
|
|