Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Romet- wymiana, cylindra, tłoka, pierścionków-jak i o czym trzeba pamiętać?
Autor Wiadomość
Odrestaurator Offline
Majster
Moderatorzy


Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Romet- wymiana, cylindra, tłoka, pierścionków-jak i o czym trzeba pamiętać?
Oznaczenia R1, R2 to są numery szlifów. Odpowiednio R2 - drugi szlif. Do wbijania tulei tłoka jest specjalny przyrząd, cena na JM to około 60zł. Ale wiadomo kiedyś wszystko robili za pomocą wybijaka miedzianego/mosiężnego. Trzeba to robić ostrożnie bo można pokrzywić korbę. Przy zakładaniu tłoka dobrze założyć zabezpieczenia, bo mogą wypaść i będzie porysowany cylek do szlifu. Pierścienie zakładamy poprzez cienkie blaszki. Jak już tłok itd. mamy zmontowane to dajemy trochę oleju np, mixol-s do cylindra i ze zblokowanym tłokiem (np poprzez wyciętą listewkę) zakładamy cylinder. Głowicę przykręcamy na krzyż, równomiernie, uważając by nie połamać szpilek. To tak w skrócie, a cylinder, no cóż, może po prostu pierścienie, cylek są już wytarte a rysy jeszcze to pogarszają.

Mój Simson

YT: POLMOZBYT
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-10-2016 13:28:53 przez Odrestaurator.)
23-10-2016 13:27:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Romet- wymiana, cylindra, tłoka, pierścionków-jak i o czym trzeba pamiętać? - Odrestaurator - 23-10-2016 13:27:59




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Karter ogar 205 023, napr...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 15:53:52
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 32
Oleje Castrol
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 15:11:35
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 78
Kapa/dekle silnika komar ...
Ostatni post: Korczas
Dzisiaj 13:58:36
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 20
Ogar 205 - 023. Uszkodzen...
Ostatni post: baczek007
Dzisiaj 12:24:05
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 27
Kupię auta z PRL
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 12:17:19
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 25
Polo Lux 75
Ostatni post: RometW
Wczoraj 21:20:31
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 259
Czy ogar 200 z zapłonem c...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 20:47:53
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 71
WSK 175 1980r Custom
Ostatni post: skinder
Wczoraj 12:42:10
» Odpowiedzi: 33
» Wyświetleń: 39234
Zapłon cdi kadet samorobi...
Ostatni post: romek
Wczoraj 07:17:39
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 100
Klakson romet ogar 205
Ostatni post: romek
24-10-2025 18:50:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 81
Części Ogar 200
Ostatni post: wazniak96
24-10-2025 13:00:49
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 163
Identyfikacja roweru ZZR
Ostatni post: schabowy07
23-10-2025 18:20:27
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 149
Siema. co słychać?
Ostatni post: łogór 200
23-10-2025 10:58:46
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 146
Romet "góral" z 1997 roku
Ostatni post: Tomasz-pr110
23-10-2025 09:25:57
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 639
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Fearevil
22-10-2025 23:22:31
» Odpowiedzi: 57
» Wyświetleń: 3833

Reklama