Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Autor Wiadomość
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #655
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Ciekawe czy jeszcze takie charty prototypowe gdzieś ocalały. Można by skopiować coś co było już zrobione. Ja przeróbki skrzyni opisałem w tym wątku gdzieś wcześniej, poszukajcie powinno wszystko być. Pierwsze trzy biegi są o przełożeniach oryginalnych a kolejny czwarty jest szybszy. Faktem jest że para zębatek od drugiego biegu w oryginalnej skrzyni robi bardzo duży posów aby załączyć dwójkę a potem trójkę czyli skrzynia jakby w oryginale miała w zamyśle jeszcze jeden bieg. Tak naprawdę to od podstaw zrobiłem tylko wałek pośredni i jest on wykonany prawie tak jak oryginał tylko połączone są ze sobą te wielowpusty załączające 2 bieg oraz zaczynają sie one i kończą na innej wysokości wałka, reszta jest bez zmian na tym wałku. Dodatkowo trzeba było od podstaw zrobić kolejną parę zębatek 4 biegu które załączają też trzeci bieg tak jak w oryginale robi to para zębatek od dwójki. Na wybieraku zrobionym też od podstaw (bo musiałem zrobić inne rowki programatora) znalazły się przerobione ręcznie ale takie same jak oryginalne dwa wodziki i to wszystko tak w skrócie.
23-10-2016 10:16:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - hohowski - 23-10-2016 10:16:39




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wigry
Ostatni post: Jakiś_typ
Dzisiaj 18:19:44
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 9
Romet Wigry 3
Ostatni post: Miczix
Dzisiaj 15:04:27
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 49
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Maka_91
Dzisiaj 12:32:21
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 1904
Jaguar
Ostatni post: WIcky
Dzisiaj 09:36:18
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 38
Cześć wszystkim :)
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 22:17:45
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 59
Pytanie o kolor mojego gi...
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 21:08:05
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 98
[019] Dobór korbowodu na ...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 19:31:50
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 58
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:27:32
» Odpowiedzi: 206
» Wyświetleń: 11899
Rozmiary dysz gaźnika ser...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 18:48:28
» Odpowiedzi: 34
» Wyświetleń: 26729
zderzak startera
Ostatni post: wazniak96
Wczoraj 14:03:18
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 147
Finanse forum
Ostatni post: romek
Wczoraj 10:31:38
» Odpowiedzi: 99
» Wyświetleń: 35420
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:34:49
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 934
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: grissley
Wczoraj 03:39:13
» Odpowiedzi: 196
» Wyświetleń: 55971
Kod lakieru Kama. Pilnie!...
Ostatni post: Anakin 320
28-07-2025 16:10:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 73
Rewizja silnika mińsk 400
Ostatni post: Bob_Harley
28-07-2025 15:56:02
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 195

Reklama