Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Docieranie - teoria a praktyka
Autor Wiadomość
jurek_j Offline
Technik
*


Liczba postów: 830
Imię: J
Skąd: FGW
Pojazd: Romet Kadet
Post: #9
RE: Docieranie - teoria a praktyka
(09-10-2016 20:06:29)Quake96 napisał(a):  Żadnego oszczędzania na obrotach względem normalnej eksploatacji. Też naczytałem się tych bajek, że na dotarciu nie można tak na obroty wkręcać, że powinno się pyrkać powoli i tak dalej. Bzdura. Jeździsz zwyczajnie, tak jak jeździć zamierzasz po dotarciu. Jedynka i dwójka w pełnym zakresie obrotów, a na trójce tak jak jurek pisał cyt. "pomiędzy momentem obrotowym maksymalnym, a mocą maksymalną, która w 223 wynosi 3,5KM przy 6500obr/min." .

Przeczytaj to jeszcze raz i przemyśl. Dwójka w dolnym zakresie obrotów to zło jak trójka od dołu. A kręcenie ponad moc maksymalną to przerost formy nad treścią.

I warto zadbać o interpunkcję, jak jesteś taki przykładny moderator...
09-10-2016 21:22:29
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Docieranie - teoria a praktyka - bujak96 - 09-10-2016, 18:28:48
RE: Docieranie - teoria a praktyka - jurek_j - 09-10-2016 21:22:29




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Plastikowe koło przekładn...
Ostatni post: Deecuu
Dzisiaj 14:59:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1071
Romet 019 regeneracja wał...
Ostatni post: sbanys
Dzisiaj 12:25:38
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 78
Podwójne Światło stopu w ...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 09:15:06
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 216
Problem z liniowością zęb...
Ostatni post: romek
Wczoraj 23:54:43
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 68
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
Wczoraj 23:02:55
» Odpowiedzi: 207
» Wyświetleń: 13689
Części do 50-T-1
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:52:47
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 295
Witam wszystkich!!!
Ostatni post: Majster Traktor
Wczoraj 20:45:13
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 260
Pytania o odnośnie składa...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:39:41
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 389
Prowadzenie osi rozruszni...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:34:30
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 169
Dezamet 023 kanał w karte...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:28:42
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 154
silnik 223, Dlaczego na j...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:20:55
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 196
Zbyt wyskokie napięcie ge...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:12:19
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 166
Chlapacze
Ostatni post: Korczas
Wczoraj 19:12:31
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 33
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 19:09:16
» Odpowiedzi: 198
» Wyświetleń: 56964
przepalona lampa z przodu...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 11:40:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 148

Reklama