Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Docieranie - teoria a praktyka
Autor Wiadomość
AliveC4T Offline
Jawowiec
*


Liczba postów: 222
Imię: Piotr
Skąd: Gliwice
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Docieranie - teoria a praktyka
Pierwsza sprawa, jakiej produkcji masz cylinder? Cylindry nowej produkcji słyną z żeliwa o różnej jakości. Druga sprawa, czy wymieniałeś uszczelniacze na wale? Nagar na głowicy może powstawać z powodu cieknącego uszczelniacza od strony sprzęgła, olej może przedostawać się z komory sprzęgła do komory korbowej. Nie jestem też przekonany co do twojego sposobu docierania. Nazywasz to pyrkaniem na skręconej manetce a może się okazać że tak na prawdę dusisz go nie wiedząc o tym. Silnik jest bardziej obciążony, występuje zwiększone ciśnienie i temperatura, przez to potem dzieją się różne rzeczy. W co którymś poście o docieraniu każdy twierdzi że podczas docierania stara się być jak najbardziej delikatny, a właśnie ta delikatność i specjalne traktowanie może okazać się szkodliwym duszeniem. Ja podczas docierania jeździłem trochę wolniej i mniej dynamicznie, nie traktowałem silnika jakoś specjalnie i już po około 100km poczułem ogromną różnicę, a po 500km miałem wrażenie że jest w pełni dotarty.
09-10-2016 19:07:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo AliveC4T za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Docieranie - teoria a praktyka - bujak96 - 09-10-2016, 18:28:48
RE: Docieranie - teoria a praktyka - AliveC4T - 09-10-2016 19:07:59




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Romet 019 regeneracja wał...
Ostatni post: sbanys
Dzisiaj 12:25:38
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 70
Plastikowe koło przekładn...
Ostatni post: zmd-52
Dzisiaj 10:20:20
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1065
Podwójne Światło stopu w ...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 09:15:06
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 213
Problem z liniowością zęb...
Ostatni post: romek
Wczoraj 23:54:43
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 61
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
Wczoraj 23:02:55
» Odpowiedzi: 207
» Wyświetleń: 13668
Części do 50-T-1
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:52:47
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 289
Witam wszystkich!!!
Ostatni post: Majster Traktor
Wczoraj 20:45:13
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 257
Pytania o odnośnie składa...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:39:41
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 384
Prowadzenie osi rozruszni...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:34:30
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 166
Dezamet 023 kanał w karte...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:28:42
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 149
silnik 223, Dlaczego na j...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:20:55
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 192
Zbyt wyskokie napięcie ge...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:12:19
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 161
Chlapacze
Ostatni post: Korczas
Wczoraj 19:12:31
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 29
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 19:09:16
» Odpowiedzi: 198
» Wyświetleń: 56960
przepalona lampa z przodu...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 11:40:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 145

Reklama