Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Docieranie - teoria a praktyka
Autor Wiadomość
AliveC4T Offline
Jawowiec
*


Liczba postów: 222
Imię: Piotr
Skąd: Gliwice
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Docieranie - teoria a praktyka
Pierwsza sprawa, jakiej produkcji masz cylinder? Cylindry nowej produkcji słyną z żeliwa o różnej jakości. Druga sprawa, czy wymieniałeś uszczelniacze na wale? Nagar na głowicy może powstawać z powodu cieknącego uszczelniacza od strony sprzęgła, olej może przedostawać się z komory sprzęgła do komory korbowej. Nie jestem też przekonany co do twojego sposobu docierania. Nazywasz to pyrkaniem na skręconej manetce a może się okazać że tak na prawdę dusisz go nie wiedząc o tym. Silnik jest bardziej obciążony, występuje zwiększone ciśnienie i temperatura, przez to potem dzieją się różne rzeczy. W co którymś poście o docieraniu każdy twierdzi że podczas docierania stara się być jak najbardziej delikatny, a właśnie ta delikatność i specjalne traktowanie może okazać się szkodliwym duszeniem. Ja podczas docierania jeździłem trochę wolniej i mniej dynamicznie, nie traktowałem silnika jakoś specjalnie i już po około 100km poczułem ogromną różnicę, a po 500km miałem wrażenie że jest w pełni dotarty.
09-10-2016 19:07:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo AliveC4T za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Docieranie - teoria a praktyka - bujak96 - 09-10-2016, 18:28:48
RE: Docieranie - teoria a praktyka - AliveC4T - 09-10-2016 19:07:59




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Silnik po 6 kilometrach o...
Ostatni post: tomangelo
Dzisiaj 02:56:06
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 1958
Romet Ogar 202 - Docieran...
Ostatni post: stul
Dzisiaj 00:28:22
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 19341
Zielona Mirabelka :D
Ostatni post: Quake96
Wczoraj 23:38:18
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 135
Jaki kod lakieru
Ostatni post: Bober
Wczoraj 22:18:09
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 76
Komar 2350 - sygnał dźwię...
Ostatni post: romek
Wczoraj 18:35:37
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 5792
Tuning Rometa Pony M3
Ostatni post: grz3513k
Wczoraj 16:19:37
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 126
Romet Ogar 202 z 2021 rok...
Ostatni post: koniszua
Wczoraj 15:11:49
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 2155
Zbiornik 50-T1 z gwintem,...
Ostatni post: romett1
Wczoraj 12:14:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 48
Napęd licznika ogar
Ostatni post: romek
Wczoraj 07:33:08
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 670
Szukam mechnika do Dniepr...
Ostatni post: Dnieprewo80
20-04-2025 21:52:26
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 50
Metalik wiśnia/bordowy w ...
Ostatni post: Macias123
20-04-2025 17:15:01
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 78
Ogar 205 1987
Ostatni post: romek
20-04-2025 16:55:03
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 1185
Inne sposoby odpalenia z ...
Ostatni post: Dinozaur
19-04-2025 23:41:20
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 211
Opony terenowe Komar
Ostatni post: romek
19-04-2025 22:38:23
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 82
Czy silnik 017 to samo co...
Ostatni post: romek
19-04-2025 22:34:50
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 85

Reklama