Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Docieranie - teoria a praktyka
Autor Wiadomość
jurek_j Offline
Technik
*


Liczba postów: 830
Imię: J
Skąd: FGW
Pojazd: Romet Kadet
Post: #2
RE: Docieranie - teoria a praktyka
Ja tam na docieraniu się nie znam, po prostu odpalam sprzęt i używam go normalnie, nie piłując, nie katując, ale też nie jeżdżąc po dziadowsku! Dwusuw z definicji lubi obroty, lepiej go przeciągnąć za wysoko, niż męczyć na zbyt niskich obrotach. Jak zresztą w każdym silniku spalinowym, powinno się użytkować go w zakresie obrotów użytecznych, czyli pomiędzy momentem obrotowym maksymalnym, a mocą maksymalną, która w 223 wynosi 3,5KM przy 6500obr/min.

Drugie primo - zdecydowanie za dużo oleju do mieszanki, taki olej pewnie wystarczy w stosunku 1:50, ja u siebie leję inny olej w stosunku 1:40, przy docieraniu przez jakieś pierwsze 100km lałbym 1:30... Jak leje się za dużo oleju to pierścienie zapiekają się, wydech zasyfia, no i to nie pomaga w eksploatacji silnika, nie wspominając o wk... eko-oszołomów.

Warto sprawdzić, czy inne elementy nie powodują przyspieszonego zużycia gładzi cylindra, pierścieni i tłoka, typu krzywy wał, bo może w tym tkwić problem.
09-10-2016 19:06:21
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo jurek_j za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Docieranie - teoria a praktyka - bujak96 - 09-10-2016, 18:28:48
RE: Docieranie - teoria a praktyka - jurek_j - 09-10-2016 19:06:21




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wysyłka komara jak wygląd...
Ostatni post: Merfix
Dzisiaj 00:37:37
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 5
silnik 023 problem z tłum...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 19:13:07
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 80
Jubilat 2 i Uniwersal
Ostatni post: grzesbmw
Wczoraj 01:23:54
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 196
Romet Rambler 1.0
Ostatni post: grissley
Wczoraj 01:04:13
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 19681
kupię magneto do silnika ...
Ostatni post: komarek54
19-12-2025 20:48:08
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 462
Zarejestrowanie ogara na ...
Ostatni post: romek
18-12-2025 21:08:28
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 162
Stajnia Bola
Ostatni post: NoSeLatamTrochu
18-12-2025 13:58:00
» Odpowiedzi: 41
» Wyświetleń: 11706
Koła 19 cali Aluminiowa o...
Ostatni post: romek
18-12-2025 08:59:44
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 1347
Czy malować koła na prosz...
Ostatni post: Bob_Harley
17-12-2025 21:24:11
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 2728
Manetki gazu i sprzęgła
Ostatni post: romek
17-12-2025 10:18:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 816
Klamki Romet Kadet
Ostatni post: RobertRG
17-12-2025 03:07:14
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 137
Kolekcja rometów
Ostatni post: grzesbmw
16-12-2025 22:43:04
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 195
Wał 023 pełny czy orginal
Ostatni post: grz3513k
16-12-2025 02:38:53
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 480
Cześć wszystkim
Ostatni post: grzesbmw
15-12-2025 23:22:04
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 165
Czyżby T-3 nie istniał?
Ostatni post: Alenia232
15-12-2025 21:38:30
» Odpowiedzi: 64
» Wyświetleń: 52675

Reklama