Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
romet ogar 4t
|
Autor |
Wiadomość |
Motorowerzystka
Mekanik xD
Liczba postów: 2,110
Imię: Ania
Skąd: Dzikie Mazury
Pojazd: Inny Romet
|
RE: romet ogar 4t
Biada Ci przybyszu! Trafiłeś w miejsce gdzie ubóstwiają wszechjeżdżącego Rometa! A nie żadne podrabiańce skośnokole!
A tak na poważnie to może to Ci pomoże:
Cytat:Silnika nie da się uruchomić, sprawdzamy:
---Czy paliwo dochodzi do gaźnika:
W celu sprawdzenia ściągamy wężyk idący do gaźnika. Jeżeli paliwo wypływa to dobrze, jeżeli nie należy sprawdzić czy mamy w baku paliwo. Jeżeli jest ,należy sprawdzić czystość filtra paliwa a następnie drożność całego układu paliwowego, czy przewód zasilający nie jest nigdzie załamany/zagięty, czy nie ma jakiegoś większego syfu w przewodzie.
---Czy paliwo dostaję się do cylindra/głowicy.
Sprawdzamy to w następujący sposób: kręcimy dłuższą chwilę, następnie sprawdzamy czy świeca jest "mokra lub wilgotna" jeżeli jest mokra tzn że zalewa i należy zmniejszyć dawkę paliwa, to można uczynić obniżając iglice.
---Paliwo dochodzi do cylindra, iskra jest ale mimo to nie odpala.
W takiej sytuacji sprawdzamy ustawienie rozrządu, odkręcamy dwa koreczki w lewym deklu silnika i ustawiamy literkę T na znaku, następnie odkręcamy dekielek zębatki rozrządu, i sprawdzamy czy znak JD lub kropeczka pokrywa się z wcięciem w głowicy.
Kolejną rzeczą którą należało by sprawdzić jest stopień sprężania, do tego potrzebny będzie nam manometr, wykręcamy świece i wkładamy manometr do otworu od świecy i kręcimy rozrusznikiem, następnie odczytujemy wyniki, jak mnie pamięć nie myli powinno być około 9 atmosfer. Kolejnymi rzeczami które możemy zrobić jest: odłączenie czujnika przy stopce bocznej, sprawdzenie luzu zaworowego.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-10-2016 19:59:58 przez Motorowerzystka.)
|
|
02-10-2016 19:56:14 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|