Komarem do pracy
|
Autor |
Wiadomość |
LiSiC
126p fan

Liczba postów: 248
Imię: Mateusz
Skąd: SRC
Pojazd: Inny
|
RE: Komarem do pracy
Ja kupiłem sobie Ogara 200 żeby jeździć do roboty ze względu na mniejszą zawodność i większą moc silnika JAWA 223(padła mi cewka przy jeździe testowej, ale mniejsza o to)
Koniecznie zainwestuj w zapłon elektroniczny od Charta albo Stelli, zapewni ci to niezawodność(platynki lubią się nadpalać i trzeba przy nich dłubać, a chińskie padają jeszcze szybciej niż używane niekiedy) A'propos gaźnika ja zamontowałbym GM13F z 50-T-1 maszyna będzie lepiej reagować na gaz, albo radziecki К60В(ze wskazaniem na radziecki, Polskie i Chińskie są nic nie warte) jeśli zależy ci na mniejszym spalaniu, choć to raczej odnośnie Ogara 200, silnik Komarka nie jest aż tak paliwożerny jak ten z Jawy
Skrytka na motorower... Dobry pokrowiec taki za minimum 50zł, piwnica, garaż. Chyba że mieszkasz na wsi to sobie z kilku desek kanciapę zbuduj.(Mój wujek, miał wnękę pod schodami zabitą deskami i trzymał tam motorynkę xd)

Bycie druciarzem zobowiązuje.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-08-2016 19:10:10 przez LiSiC.)
|
|
29-08-2016 19:08:01 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Komarem do pracy - LiSiC - 29-08-2016 19:08:01
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|