Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Jak przerobić osie kół przód tył, z łożysk wiankowych na na kulkowe
Autor Wiadomość
joozek Offline
senior


Liczba postów: 2,411
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
Post: #10
RE: Jak przerobić osie kół przód tył, z łożysk wiankowych na na kulkowe
Jakubie, za pewne masz rację Smile Podałem te wymiary na podstawie piasty ZZR od POLO - akurat wtedy taką miałem Smile Chodzi o te wymiary. Łożyska nie będą na równo z krawędziami otworów piast, tam były takie blaszki, zabezpieczenia kulek. Były wciśnięte ok 2 mm z każdej strony. Wystarczy, że ktoś pogłębił te otwory o kolejne 2 mm i wymiar ucieka. Osadź najpierw łożyska i dokonaj pomiaru odległości między nimi - najlepiej na zewnątrz. Odejmij 2 x 10 mm na wysokość łożysk, reszta wymiaru to długość tej tulei którą musisz wytoczyć. Zrób to jednak suwmiarką Smile
Co do jakości osi - no niestety - też mam takie wątpliwości - china to china. Poszukaj może oryginalnych osi od Ogara 200/205 pod łożyska. Były do końca produkowane, może Ci się uda Smile
Jeśli masz możliwość toczenia i dostępu do narzynek M10 x 1 i M12 x 1, to kup kawałek pręta fi 12 mm z nierdzewki A2 i wytocz nowe - ja tak robię np z osiami i tulejami wahaczy tylnych.

Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
25-06-2016 23:24:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Jak przerobić osie kół przód tył, z łożysk wiankowych na na kulkowe - joozek - 25-06-2016 23:24:39




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Karter ogar 205 023, napr...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 15:53:52
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 38
Oleje Castrol
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 15:11:35
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 82
Kapa/dekle silnika komar ...
Ostatni post: Korczas
Dzisiaj 13:58:36
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 22
Ogar 205 - 023. Uszkodzen...
Ostatni post: baczek007
Dzisiaj 12:24:05
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 29
Kupię auta z PRL
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 12:17:19
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 28
Polo Lux 75
Ostatni post: RometW
Wczoraj 21:20:31
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 260
Czy ogar 200 z zapłonem c...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 20:47:53
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 71
WSK 175 1980r Custom
Ostatni post: skinder
Wczoraj 12:42:10
» Odpowiedzi: 33
» Wyświetleń: 39234
Zapłon cdi kadet samorobi...
Ostatni post: romek
Wczoraj 07:17:39
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 101
Klakson romet ogar 205
Ostatni post: romek
24-10-2025 18:50:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 82
Części Ogar 200
Ostatni post: wazniak96
24-10-2025 13:00:49
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 164
Identyfikacja roweru ZZR
Ostatni post: schabowy07
23-10-2025 18:20:27
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 150
Siema. co słychać?
Ostatni post: łogór 200
23-10-2025 10:58:46
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 148
Romet "góral" z 1997 roku
Ostatni post: Tomasz-pr110
23-10-2025 09:25:57
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 642
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Fearevil
22-10-2025 23:22:31
» Odpowiedzi: 57
» Wyświetleń: 3839

Reklama