Fiat Cinquecento 1.2 SX #2
|
Autor |
Wiadomość |
jurek_j
Technik
Liczba postów: 830
Imię: J
Skąd: FGW
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Fiat Cinquecento 900 SX #2
(20-03-2016 15:11:36)Simon napisał(a): No i Jurek wspominał kiedyś, że do tłumika z kanta, lpg jest idealne.
Źle mnie zrozumiałeś.
Robiłem jakiś czas temu 125p z LPG, w którym to na gazie fajnie ten kant pierdział, świetna konfiguracja zasilania i tamtego tłumika. Ale czy tak w każdym wydechu końcowym będzie - tego to nie wie nikt.
A dwa. Nie masz obowiązku przerejestrowania auta po kupnie. Masz obowiązek zapłacić podatek jak na umowie kwota jest >1000zł i powiadomić WK o zmianie właściciela. Ale że państwo jest pazerne na Twoje 200zł, to od razu przerejestrowanie podrzuca. Kary za niezgłoszenie nie ma. Na przeglądzie kto jest właścicielem w dowodzie diagnosty nie interesuje, OC kupujesz na umowę kupna-sprzedaży, a jak zdjęcie ktoś zrobi i wysłałby do poprzedniego właściciela, to on przecież też ma umowę K-S...
Tak w moim 125p powinienem mieć dwa razy zmieniane blachy, raz jak odkupiła auto od ojca moja siostra, a rok później jak ja z ojcem odkupiliśmy od niej gablotę. ~350zł i parę godzin psu w d..., szkoda gadać.
Jawę 250 do tej pory mam na czarnej blaszce i nic mnie nie przekona do przerejestrowania. Za ładna jest, żeby ją porzucać na rzecz białego syfu.
A co do LPG i zarzekania się że nie opłaca się - tak to bywa, jak samemu za swoje się tankuje, nagle kalkulator pokazuje o dziwo inne, choć takie same wartości...
|
|
20-03-2016 16:51:57 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Fiat Cinquecento 900 SX #2 - jurek_j - 20-03-2016 16:51:57
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|