Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[50-T-3] Czyżby T-3 nie istniał?
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,752
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Czyżby T-3 nie istniał?
Cytat:oraz to, że pierwsze Ogary 205 opuszczały fabrykę z długa główką ramy - tak samo jak w przypadku Ogarów 200
Nie ma takiej możliwości. W Ogarach 200 długa główka występowała tylko w 83 i 84 roku. 205 wprowadzono w 86, gdy już dawno stosowano tylko krótkie główki. Więc dalej ten fakt pozostaje nie wyjaśniony.
Cytat:(dopiero w Charcie w 1989-tym)
Błąd. W 200 już od 83 był 17" .
(30-01-2016 15:45:38)ProXiou napisał(a): (30-01-2016 15:29:13)Szatek napisał(a): Nie możliwe jest natomiast to, aby zamontowano silnik 019 do Ogara 205, dlatego że w 1982-gim roku już ich nie było w fabryce, a Ogar 205 powstał cztery lata później. Nie dospawywano już także do ram motorowerów uchwytów do ucha głowicy.
A tych uchwytów to od kiedy nie dospawywano? Bo ja ręczę własną ręką że to jest oryginalne. Rama jest na 100% w org lakierze, mocowanie jest identyczne jak w innych rometach, jest przyspawane profesjonalnie.
Dokładnie. Za dużo takich egzemplarzy dla których na dodatek wspólnym mianownikiem jest długa główka ramy, mocowanie głowicy i lampy starego typu. Te uchwyty główicy to nie jednostkowe zabiegi tylko w tym przypadku raczej seryjna produkcja.
Tak więc dalej stoimy w tym samym punkcie, bo większość tego co napisałeś to bardziej gdybanie niż fakty mające potwierdzenie w jakiejkolwiek dokumentacji.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
30-01-2016 16:41:21 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Czyżby T-3 nie istniał? - Quake96 - 30-01-2016 16:41:21
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|