Renowacja-Komar 2350
|
Autor |
Wiadomość |
tipowg
Uczeń
Liczba postów: 270
Imię: Łukasz
Skąd: Garwolin
Pojazd: Inny
|
RE: Renowacja-Komar 2350
Z tą rejestracją na zabytek to tak naprawdę jest tak że cały koszt zamknie się w kwocie 800 zł.
A jeśli chodzi o sprzedaż to na terenie Polski to nie problem bo przynajmniej teoretycznie zostaje w kraju więc jedynie co się robi to zgłasza sprzedaż podając dane komu się sprzedaje. Przy sprzedaży za granicę kiedyś było problematyczne teraz "podobno" nie jest już tak strasznie no ale kto by komara za granice sprzedawał.
Kamil_men moja rada co do odbudowy. NIE SPIESZ SIĘ !!
Powoli, sukcesywnie do przodu. Szczególnie jeśli robisz dla siebie, a widząc po cenach nawet bez papiera ceny szybują szybko w górę, rób solidnie.
Z tego silnika spróbuj wyciągnąć najlepsze rzeczy, a w między czasie szukaj drugiego po ogłoszeniach.
W tedy z 2 sztuk złożysz 1 porządny i moim zdaniem oczywiście na nowych łożyskach i uszczelniaczach.
P.S. Te schowko-sakwy to są jebutne. Ktoś miał niezłą koncepcję
KOMAR 2350 - 1976r - z papierami
Romet 50T1(50TS) - 1979r- z papierami od 1 właściciela
Riga 13 - 1982 - rower z silnikiem
Mz ES150 - 1963 - brak papiera tylko umowa
Mz ES250 - 1971 - z papierami
WSK125 - 1983 - z papierami i rachunkiem zakupu z GS-u
|
|
10-01-2016 01:28:44 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Renowacja-Komar 2350 - tipowg - 10-01-2016 01:28:44
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 8 gości
|
|