Zasady PRAWIDŁOWEGO rozbierania, składania oraz regulacji silnika.
|
Autor |
Wiadomość |
tipowg
Uczeń

Liczba postów: 270
Imię: Łukasz
Skąd: Garwolin
Pojazd: Inny
|
RE: Zasady PRAWIDŁOWEGO rozbierania, składania oraz regulacji silnika.
Jak nie wymienisz uszczelniaczy to za za tydzien bedziesz znowu rozbierał. Przynajmniej moim zdaniem skoro juz go rozebrales to wymieniasz uszczelniacze i lozyska nawet jesli wydaja sie jeszcze dobre. Robisz raz konkretnie i porzadnie zeby zrobic i zapomniec.
tapatalk
Notatka od Semmao, 04-01-2016 17:19:20
Proszę sprawdzać daty ostatnich wpisów.
|
KOMAR 2350 - 1976r - z papierami
Romet 50T1(50TS) - 1979r- z papierami od 1 właściciela
Riga 13 - 1982 - rower z silnikiem
Mz ES150 - 1963 - brak papiera tylko umowa
Mz ES250 - 1971 - z papierami
WSK125 - 1983 - z papierami i rachunkiem zakupu z GS-u
|
|
04-01-2016 15:27:17 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Zasady PRAWIDŁOWEGO rozbierania, składania oraz regulacji silnika. - tipowg - 04-01-2016 15:27:17
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|