Tuning Silnika
|
Autor |
Wiadomość |
gincu99
Rometowniec
Liczba postów: 523
Imię: Patryk
Skąd: Jaworzno
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Tuning Silnika
(03-01-2016 16:15:33)Conqeror napisał(a): Nakierowanie jest odpowiednie i nic tam więcej się nie zrobi. Chyba że masz polski cylinder to jest jakąś porażka. Okna zaczynają się poniżej 44 mm a kończą gdzieś przy 38 39 mm. To nie jest żart i strasznie nie lubię rzeźbić w tym badziewiu bo jest ze 3 razy więcej roboty
Masz rację z tym nakierowaniem ponieważ dzisiaj to sprawdziłem i jest bardzo zbliżone do nakierowania w cylindrze simsonowskim.
Ale w simie kanał jest o wiele krótszy co powoduje mniejszy opór przepływu mieszanki i w dodatku ma coś jakby zwężkę Venturiego przynajmniej z tym mi się to kojarzy.
Czyli nie pozostaje nic innego jak zabawa pilnikiem i poszerzenie kanałów płuczących w celu zmniejszenia oporu przepływu mieszanki.
Wprowadzę jeszcze inne modyfikację T.Sałki tzn. podniosę wydech na 28,5mm i skrócę nóżkę tłoka o 1mm od okna ssącego. I skoryguje przejścia pomiędzy karterami a cylindrem.
Nw czy czytałeś ale zmieniłem także wyważenie wału korbowego i odchudziłem tłok.
Prawdopodobnie splanuję głowicę o 1mm tak aby zwiększyć ciśnienie sprężania do około 9-9,5bar na ciepłym bo na zimnym to mam teraz prawie 10 bar ale jest to spowodowane tym że olej jest gęsty i lepiej uszczelnia.
Po tych modyfikacjach powinna poprawić się elastyczność tego silnika.
Zajmuje się piaskowaniem:
felg samochodowych, ram motocyklowych i inne.
Więcej na pw
Zapraszam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-01-2016 22:51:51 przez gincu99.)
|
|
03-01-2016 22:51:26 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Tuning Silnika - gincu99 - 03-01-2016 22:51:26
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości
|
|