Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
|
Autor |
Wiadomość |
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Romet 2362, czyli "Pierwsza, turystyczno - sportowa pięćdziesiątka" od Szatka
(02-01-2016 20:47:43)VRka :D napisał(a): Mimo że bez papierów to i tak zazdroszczę Piękny jest.... z daleka
To że nie ma papierów, to mi osobiście nie przeszkadza bo ja rzadko kiedy jeżdżę dwoma które mam zarejestrowane Na dzień dzisiejszy, to nawet lepiej, bo nie muszę płacić jeszcze jednej składki OC, a zniżek mam tylko 20%
Oczywiście, gdy (mam nadzieję) będę się nim zajmował, to będzie raczej rejestrowany
Na razie chciałem go tylko doprowadzić do pełnej sprawności
(02-01-2016 20:57:37)ananas napisał(a): Miażdży suty. Można wiedzieć ile dałeś? A druga sprawa, skąd masz tyle informacji o tym modelu?
Mogę jedynie powiedzieć, że cena zakupu znacznie przekroczyła cenę za którą kupowałem 50-T-1 Tak ogólnie, to jak na razie kupowałem Romety od osób, które wiedziały co miały w posiadaniu
Informacje mam głównie dzięki temu, że prawie od 10-ciu lat się nimi wnikliwie interesuje. Poza tym, z własnych doświadczeń oraz kontaktów z osobami które również posiadają takie motorowery, bądź mają większą wiedzę na ich temat
(02-01-2016 21:26:34)Przemi998 napisał(a): Osz Kuzwa..
Aż kopara mi opadła,na prawdę nie wiem aż co napisać
Jakieś konkretne plany wobec nie go ?
Będziesz rejestrował na zabytek ?
Pozdrawiam.
Plan jest taki, żeby w przyszłości zrobić mu renowację. Mam nadzieję, że nic mi w tym nie przeszkodzi Na razie chcę żeby dotrwał to tego czasu w takim stanie.
Na zabytek albo unikat. Dokumenty zaginęły a jego poprzedni właściciel nie żyje. Zobaczymy
(02-01-2016 22:44:24)joozek napisał(a): To oryginalny Romet-owski Robak w moim stylu
Ciekawy jestem gdzie Ty takie zdobywasz? ... takiego jeszcze nie mam
Gratuluje kolekcji
Czyli w jakim stylu? Dużo chromu czy po prostu chciałbyś go mieć?
W całej Polsce Konsekwentne i przemyślane poszukiwania dają efekty
Życzę Ci żeby Tobie także się udało Chociaż nie ukrywając, szanse są marne
To jeszcze nie koniec
(02-01-2016 22:47:28)przemocha napisał(a): No pierwszy raz słyszę o 2362 0.0 a poza tym to ładny
I nic dziwnego skoro jest ich tak mało a właściciele obecnych nie dzielą się przeważnie takimi informacjami
(03-01-2016 01:17:06)jacomoto napisał(a): Gratuluję zakupu. Sprawa z oznaczaniem 50t1 jako komar 2362 jak najbardziej OK. Ja tez tylko spotykam sie z taką numeracją.
Domyślam się że chodziło o 50-TS-1 a nie 50-T-1, bo ten drugi posiada oznaczenie 2370
Myślę że te słowa Jacka uwiarygodniają to jeszcze bardziej
(03-01-2016 01:58:31)kanilox napisał(a): Jest niesamowity.
Jakieś tam komary sporty mogą się schować.
Komary Sport też są fajne, ale jest ich trochę za dużo żeby były takie fajne jak 50-TS-1
Oczywiście nie tylko ze względu na ich ilość, ale także na wygląd, możliwość jazdy w dwie osoby, moc, trzy biegi no i v-max
(03-01-2016 11:30:35)kwiatek83 napisał(a): Gratuluję zdobyczy,ciekawy zadki model.
Naj rzadszy z Rometów
(03-01-2016 14:14:44)romek napisał(a): Super sprzęt. Nic dodać, nic ująć. Szanuję i zazdroszczę.
Skąd masz informacje o tym, ile zostało ich przeznaczonych na województwo?
Sprzedający z GS-u przekazał taka informację poprzedniemu właścicielowi
(03-01-2016 14:33:16)JGNZM napisał(a): Panie!!! Nigdy wcześniej nie widziałem tego modelu. Można wiedzieć za ile kupiłeś i czy był np na OLX czy jakoś tak wpadł?
W internecie jest kilka zdjęć prawdziwych 50-TS-1 (nie mówię tu o zdjęciach archiwalnych)
Jsk wyżej, był na OLX. Znalazłem go przypadkiem, nie zamierzając wcześniej nic kupować a w krótkim czasie był mój
(03-01-2016 15:29:48)Supryk napisał(a): ladne bo unikalne
dobrze ze trafil w Twoje ręce a nie dzieciaka co by podnisl przedni blotnik do gory bardziej wyginal siedzisko itd
skoro masz go od syna pierwszego właściciela to nie zalatwisz jakos papierów?
gratuluje
Właśnie głównie z racji tego, że je kolekcjonuje i sprzedający o tym wiedzą, trafiają do mnie
Tak przy okazji, wysoko uniesiony, krótki przedni błotnik był tylko w wersji "pokazowej" - seryjnie zakładano błotnik taki jak w 50-T-1 i w ten sam sposób.
Dodatkowo, ten błotnik widoczny na archiwalnych zdjęciach, nie jest zamocowany do dolnej półki jak większość pisała, a do nóżek górnych na krótkich wspornikach.
Tak samo wyglądała sytuacja z lakierowaniem przedniej lampy w 50-TS-1 i 50-T-1, też była tylko w wersjach "pokazowych".
Co do dokumentów to czytaj wyżej.
Dziękuję za wszystkie pochlebne opinie
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-01-2016 15:50:25 przez Szatek.)
|
|
03-01-2016 15:44:30 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet 2362, czyli "Pierwsza, turystyczno - sportowa pięćdziesiątka" od Szatka - Szatek - 03-01-2016 15:44:30
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości
|
|