Po miesiacu poszukiwań kupiłem zenita specjala z 89 roku w wersji 5-biegowej. Myslałem ze trafiłem na ideal ale niestety jego stan pozostawia wiele do zyczenia (mimo że ogólny jest prawie dobry) sprzedawca zapewniał ze jest bdb i byl sporadycznie uzytkowany. I tak jest o niebo lepszy od tego do ogladałem w moim miescie. Ma ładny lakier niebieski metalic, jest w oryginalnym stanie brakowało przedniej lampy ktora mialem w piwnicy (wiadzialem o tym braku).
Do dzisiaj zdazyłem usunąc kilka usterek w tym zlikwidowac luz na lozysku tylnego kola, naprawic dzwonek, hamulce w tym wyprostowac krzywą szczeke, oraz wypolerowac pompke i przedni blotnik.
Pozostaje sporo wad w tym:
-wolnobieg do wymiany
-kola do centrowania
-opony popekene do wymiany tez chce kupic z bialym paskiem+profilaktycznie detki bo pewnie tez maja 26lat
-w tylnym kole w 1 miejscu odchodzi chrom
-czop mocujacy ramie od pedalow do wymiany
-naklejka zenit delikatnie odchodzi z prawej strony
-zarowka z tylu przepalona
-w przednim kole chrom lekko porysowany papierem sciernym w 1 miejscu moze da sie to ogarnac papierem wodnym i polerka
-miejscowe delikatne ogniska korozji glownie 10 cm kawalek ramy przy miejscu skladania i przy dole przedniego widelca chyba to zostawie bo normalnie nie widac
-lekko zardzewiale szczeki glownie z tylu do polerki
Jak myslicie ile jest warty na wolnym rynku bo jestem ciekawy czy przeplacilem.
(06-12-2015 05:12:44)BECZKOWIEC napisał(a): Po miesiacu poszukiwań kupiłem zenita specjala z 89 roku w wersji 5-biegowej. Myslałem ze trafiłem na ideal ale niestety jego stan pozostawia wiele do zyczenia (mimo że ogólny jest prawie dobry) sprzedawca zapewniał ze jest bdb i byl sporadycznie uzytkowany. I tak jest o niebo lepszy od tego do ogladałem w moim miescie. Ma ładny lakier niebieski metalic, jest w oryginalnym stanie brakowało przedniej lampy ktora mialem w piwnicy (wiadzialem o tym braku).
Do dzisiaj zdazyłem usunąc kilka usterek w tym zlikwidowac luz na lozysku tylnego kola, naprawic dzwonek, hamulce w tym wyprostowac krzywą szczeke, oraz wypolerowac pompke i przedni blotnik.
Pozostaje sporo wad w tym:
-wolnobieg do wymiany
-kola do centrowania
-opony popekene do wymiany tez chce kupic z bialym paskiem+profilaktycznie detki bo pewnie tez maja 26lat
-w tylnym kole w 1 miejscu odchodzi chrom
-czop mocujacy ramie od pedalow do wymiany
-naklejka zenit delikatnie odchodzi z prawej strony
-zarowka z tylu przepalona
-w przednim kole chrom lekko porysowany papierem sciernym w 1 miejscu moze da sie to ogarnac papierem wodnym i polerka
-miejscowe delikatne ogniska korozji glownie 10 cm kawalek ramy przy miejscu skladania i przy dole przedniego widelca chyba to zostawie bo normalnie nie widac
-lekko zardzewiale szczeki glownie z tylu do polerki
Jak myslicie ile jest warty na wolnym rynku bo jestem ciekawy czy przeplacilem.
Kurcze zdublowałem wpisy nie wiem jak dodać wiecej zdjec bo uzywam wszystkie załączniki
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-12-2015 05:32:20 przez BECZKOWIEC.)
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.