Ocena wątku:
- 3 głosów - 3.67 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Romet Chart - ostatnie starcie, czyli iskra jest, paliwo jest, reakcji zero.
|
Autor |
Wiadomość |
Merionex
Nowy

Liczba postów: 34
Imię: Tomasz
Skąd: Wodzisław Śląski
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart - ostatnie starcie, czyli iskra jest, paliwo jest, reakcji zero.
Impulsator jest w porządku. Zapłonu nie ruszałem, ale...
Chart odpala. Nie zawsze z pierwszego kopa, no ale dość szybko łapie. Wkręciłem bardziej śrubę od gaźnika tą górną, to i na ssaniu przestał gasnąć, bo miał taką tendencję. W sumie, to wkręciłem ją do końca. Zmieniłem ten moduł na tę nówkę. Nie wiedziałem, jak go wyregulować, to zrobiłem to tak, że i odpala z delikatnego kopnięcia i na maksymalne obroty się wkręca.
Niby wszystko byłoby już okej, ale... nie rozwija ten mocy, którą rozwijał wcześniej. Znalazłem sobie górkę testową i śmigałem pod nią i z niej. Na jej górze lekko popuszczałem górną śrubę od gaźnika, zjeżdżałem i wjeżdżałem na nowo. Wiele mocy to mi nie przyniosło, a jak już miałem zrobione ze 3-4 obroty śrubą, to zaniechałem regulacji, bo wcześniej z tak wykręconą śrubą miałem problem z utrzymaniem obrotów na ssaniu ( na zimnym silniku ) - zalewał się.
Świeca po przejechaniu kilku kilometrów wygląda tak:

( tak, to mój Polonez )
No tak pięknie wypalonej, to nie miałem nawet, gdy go kupiłem.
Nie jest to tak, że on jest jakiś totalnie słaby. Z górki ciśnie, jak popieprzony. Po prostu na prostej wolniej się rozpędza, a pod górkę nie osiąga tak szybko prędkości i nie osiąga aż takiej prędkości, jak wcześniej. Mam porównanie, bo jeździłem po tej górce już wcześniej.
Jakieś pomysły, w czym dalej grzebać?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-11-2015 17:57:28 przez Merionex.)
|
|
30-11-2015 17:54:24 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet Chart - ostatnie starcie, czyli iskra jest, paliwo jest, reakcji zero. - Merionex - 30-11-2015 17:54:24
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|